{Gemaak vir Verhoudings} Week 3 ~Waarom die familie dalk net jou beste advertensie vir die evangelie ………

Banner

family-1024x682

Hierdie is my familie

Dit was die perfekte herfs dag in ‘n klein dorpie Indiana. Almal is gestort, ons klere is kleur gekoördineerd, my grys hare is strategies bedek, en ons kinders glimlag almal, omdat ons hulle roomys belowe het as hulle vir ons ‘n goeie foto gee. Net een foto. Jy kan dit doen. Heh.

Maar nie elke dag lyk so nie, omdat ons mens is, en ons is familie.

In geval jy enige wanbegrip het, sal ek jou in laat op die volgende van dit alles …

Ek is ‘n sondaar.

Ek het getrou met ‘n sondaar

En ons vier wonderlike kinders is oulike klein sondige weergawes van die twee van ons.

Ons kom uit families wat gebroke is. En ons lewe in ‘n onvolmaakte wêreld wat ons verward het oor ons verbintenis tot hierdie eens hoog geagtig gemeenskap genoem familie ..

Eens hoog geag ? Uh, ook is dit nogal twyfelagtig. Jy hoef nie baie tyd te spandeer in die Bybel voor jy nie by ‘n paar ernstige deurmekaar families afkom nie. In die boek van Genesis alleen, lees ons oor hoe families ongehoorsaamheid aangemoedig het, wrokke gehou, gunsteling gespeel, betrokke by broer or suster wedyering, … mislei, gemanipuleer, verneuk, mishandeld, oneer, en selfs moord.. Aahhh … en julle ouens, dit is net die begin.

Terwyl dit waar is dat die familie huise van ons almal nie-so-netjies verpak tekortkominge in die naaste van kwartiere is, sal ons hierdie week lees dat dit ook God se ontwerp is vir ons voordeel. Hy het ons geskep vir verhoudings. Hy het ons in families geplaas. En as gevolg van Jesus, is Sy genade groter as al ons gemors.

“The ultimate litmus test as to whether or not we’ve truly allowed his grace to become our default mode is how we treat the people in our family. Home has a best-of-times-and-worst-of-times nature about it. As such, family can either be a watershed opportunity for us to move from walking in the flesh to living in the power of God’s Spirit, or it can be our Waterloo.” ~ Tim Kimmel

Wanneer dit kom by saamleef in verhoudings met ons families, is die vraag wat ons onself moet vra, is net dit: Wandel ons in die vlees, opsoek na ons eie sondige begeertes, of lewe ons in die vryheid, krag en vreugde wat kom wanneer ons die gawe van familie nader met God se bedoeling en onderrig in gedagte?

n Ander manier om dit te sê: is JOU familie ‘n advertensie vir die evangelie? Nie enige “Photoshop” beeld van volmaaktheid wat net opdaag op Sondae oggende (jy weet, mense kan dit ‘n myl ver sien), maar ‘n werklike, pragtige beeld van God se genade, barmhartigheid en verlossende werk in een van die mees kosbare gemeenskappe wat aan ons gegee is op die aarde.

https://www.youtube.com/watch?v=XP-Q4Z3my-I&feature=youtu.be (Die video)

As gevolg van Jesus, is daar groot hoop vir die toestand van die familie vandag. Oorweeg hierdie drie stukke van bemoediging soos ons saam hierdie week studeer

1. Die familie versterk ons behoefte vir die evangelie. “Die Bybel se hooftema is God se genadige plan om behoeftige sondaars te verlos. Dit leer ons dit wat God die meeste vir ons wil hê en dit is dat ons 1) bewus word van ons sondigheid en 2) ons magteloosheid is om onsself te red, soos ons 3) glo in Sy Seun en die evangelie wat hy verkondig lief hê, en 4) genadiglik mekaar liefhê. And it turns out that the family is an ideal place for all of these to occur.” – Jon Bloom

2. Selfs in minder ideale familie situasies, is God se soewereine hand aan die werk. God kan die goeie, die slegte en die lelike dinamika van ons familie situasies gebruik ten goede van ons…. Jy is reg … Ek ken nie jou storie nie, maar ek ken ‘n God wat ‘n doel bring in harde plekke (Gen. 50:20) en veroorsaak alles om saam te werk ten goede vir ons en sy heerlikheid (Romeine 8:28). As jy nog steeds twyfel, lees wat God gedoen het in Josef se familie in Genesis 37-45.

3. Advertering van die evangelie in ons families kan begin met jou en my. Soos ons bou op hierdie konsep van saamleef in verhoudings, God se manier, hoef ons nie te wag vir iemand anders om die siklus te inisieer nie; God se krag het ons alles gegee wat ons nodig het vir die lewe en godsvrug (2 Petrus 1:3). Wanneer ons die evangelie vir onsself ervaar het en ons en nouliks na die Bron van lig en lewe, blywend is, kan ons instrumenteel in die totstandkoming van vreugde, vrede, hoop en versoening aan ons families wees. So veel as dit van JOU en my afhang – kom laat ons VANDAG begin om Jesus te laat skyn in ons toe kwartiere genoem familie (Romeine 12:18).

* KOM ONS PRAAT: Waar het jy God die meeste nodig in jou familie? Wat is EEN ding wat jy vandag kan doen om die evangelie in daardie situasie te adverteer? Deel in die in die kommentaar hoe ons span die beste vir jou hierdie week kan bid …

By Sy voete.


{Week 3} Leesplan:

 Leesplan Week 3

{Week 3} Memoriseer vers:

 Memoriseer Week 3

{Week 3} Uitdaging:

 

Weeklikse uitdaging


Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s