Jesus, laat dit met my begin…

Woensdag.3

Hier was my ervaring terwyl ek laasweek deur sosiale media deur gelees het.

Negatiewe poste.

Klaende poste

Verdelings poste.

 Argumentative post

Stryerige poste.

Ek grap nie… een reg na die ander – van die basiese dinge soos die weer, tot politieke uitbarstings wat vir dae aangegaan en aangegaan het. Dit is genoeg om die lewe reg uit ‘n meisie te suig (of haar ten minste vir ‘n paar dae van lynaf te druif) Maar dan het daar iets ongelooflik gebeur.

Paasfees het gekom

En wat het toe my nuusvoer oorstroom?

Lewe.

Oorwining.

Viering.

Hoop.

Jesus.

Soete verligting.

Houdings is aansteeklik – in aanlyn gesprekke en oor ons eettafels – en dit het my laat dink oor die kragtige impak wat ons individuele “stemme” op die mense rondom ons het.

Petrus is dit agterkom – hierdie golf van verdeeldheid onder gelowiges ten midde van lyding – soveel so dat dit tyd was om ‘n einde aan dit te maak.

Ten slotte: Wees almal eensgesind, medelydend, liefdevol, goedhartig, nederig. Moenie kwaad met kwaad vergeld of belediging met belediging nie. Inteendeel, antwoord met ‘n seënwens, want daartoe is julle geroep, sodat julle die seën van God kan verkry. 1 Petrus 3:8-9

friends

Hulle moes al vir ‘n ruk gely het. Onheil was besig om die lewe uit hulle te suig. Ek is seker hulle was moeg van die stryd. Dit het tot die punt gekom waar dit hulle mees intieme verhoudings benadeel het. Per slot van rekening, kan ons net soveel van die drukkoker neem voordat ons ontplof, reg?

Jy het probeer om positief te bly, maar almal rondom jou bring jou voortdurend af.

Jy het vir jou ongelowige man vir jare gebid, en steeds nog niks.

Jy het jou pad oop geveg uit die bose afwaartse spiraal, net om weer ’n fout te maak.

Jou verlore kind het weereens jou hart gebreek.

Jy maak jouself onderdanig aan God, net om bespot te word vir jou oortuigings.

Jy gee en gee en gee en nog meer, en jy wonder wanneer gaan dit jou beurt wees. “Wanneer sal iemand my ooit sien? Lief wees vir my?

Ek kry dit. Ek was al daar.

Een persoon kla, en dit is aansteeklik. Ellende is regte lief vir geselskap. Die waarheid is die solidariteit kan ons dalk vir ‘n oomblik laat beter voel, – om te weet dat ons nie die enigstes is wat daarin die woestyn ly nie. Maar soos ek vir my kinders sê wanneer ek ‘n rusie tussen hulle moet opbreek …

Daar is reeds genoeg negatiwiteit in die werêld.

Jy was gemaak vir meer as dit, 

Sedert Jesus jou verander het, leef soos Jesus jou verander het

Laat die seëning met jou begin

Dit is nooit maklik om die siklus te breek nie, maar iemand moet as hierdie wêreld ooit anders gaan wees.

Jesus het die siklus gebreek.

Die wêreld was in ‘n afwaartse spiraal van negatiwiteit en sonde. Onheil volop. Rusies het verdeel. Nasies het verskil oor mag, politiek en op die geldigheid van ‘n man. Kan hy die Messiah wees, of was hy niks meer as ‘n reeks van gelykenisse en leë beloftes?

En toe die leë graf

Lewe, Oorwining, Viering, Hoop. Waarheid. JESUS

Soete verligting

Daar staan geskrywe: “As iemand die lewe liefhet en ‘n lang lewe begeer om die goeie te geniet, moet hy sy tong weerhou van kwaadpraat en sy lippe van leuens. Bly weg van die kwaad af en doen wat goed is, soek vrede en jaag dit na! – 1 Petrus 3:10-11

Het die opstanding jou verander? Ek bedoel jou regtig verander?

Dan sal die wet van liefde op jou tong wees (Spr. 31:26).

Jou woorde sal opbou in plaas van afbreek (Ef. 4:29).

Jy sal ware woorde versadig in liefde praat (Ef. 4:15).

Jy sal ‘n oorvloed van seën in plaas van wraak dien (1 Pet 3: 9)..

So veel as dit van julle afhang, sal jy leef in vrede met alle mense (Rom. 0:18).

Omdat daar reeds genoeg besoedeling in die lug rondom ons is. Omdat Jesus vir dit dood is. Omdat God die heerlikheid kry wanneer ek lewe in so ‘n manier dat dit teenoorgestel is met elke laaste trein wat die sekulêre kultuur bo die naam van my Verlosser verhef.

Ons was gemaak vir meer as dit.

Sedert Jesus ons verander het, laat ons leef soos Jesus ons werklik verander het.

Vader, laat die seëning met my begin …

By Sy voete,

040315_0834_Voeljymisve3.jpg

*LAAT ONS PRAAT: Waar het jy nodig om te begin hierdie week?

 

Lewer kommentaar

