{Psalms 119} Bekendstelling – Die Grootheid van God se Woord

Lief God Grootliks ‘n bediening wat passievol is oor God se Woord! Ons wil hê dat die inligting wat ons bekom tydens ons studie ‘n pad verbrand na ons harte, wat ‘n vuur aansteek en ywering vir dit wat God in ons verander van binne na buite. En ons is vol vertroue dat dit sal gebeur want dit wat ons bestudeer is die ware Woord van God (2 Tim 3:16 ; . . Heb 4:12).

Die Grootheid van God se Woord is die tema van Psalms 119.

Kevin De Young noem hierdie Psalm ‘n liefdse gedig omdat die skrywe die lof van God se Woord oor en oor sing. Die Psalmdigter noem God se Woord in een of ander vorm 169 keer in 176 verse.

Die afdelings en verse is nie soos ‘n ketting, waar ‘n skakel gekoppel is aan die ander nie, maar soos ‘n string pêrels waar elke pêrel ‘n gelyk, maar onafhanklike waarde het. – David Guzik

Skrif nie laat ons toe om te weet wie die skrywer van Psalm 119 is nie. Sommige geleerdes glo dat dit deur Dawid geskryf is, terwyl ander glo dat dit geskryf is na Dawid se tyd. Maak nie saak wie dit geskryf het nie, dit is die geïnspireerde Woord van God en moet versigtig gelees word.

Is dit nie interessant dat die langste hoofstuk in die Bybel alles oor die Bybel self is ? Dit sê iets oor die skoonheid, belang, en die nut van die Skrif.

Kom ons gaan terug na die opstel van hierdie Psalm. Dit is ‘n akrostiese opgemaak van twee en twintig strofes, en elke strofe is gemaak van agt verse. Die pret deel is dat elkeen van daardie agt verse begin met die dieselfde Hebreeuse letter. Die eerste agt verse begin almal met alef en volgende agt verse begin almal met bet en so aan.

Ons moet versigtig wees wanneer ons Psalm 119 lees. Dit is maklik om vasgevang te word in sy herhalende styl en onsself dan toelaat om verveeld te word. Martin Boos het gesê: “Meeste lees hul Bybels soos koeie wat in die dik gras staan ​​en die beste blomme en kruie vertrap onder hul voete.” Hierdie Psalm vereis dat ons aandag skenk sodat ons al die kragtige, pragtige, en soms subtiele waarhede wat die Heilige Gees besig is om ons te leer oor sy Woord, te vang.

Baie oppervlakkige lesers het gedink dat dit (Psalm 119 ) hamer op die een string, en oorvloei in vroom herhalings en ontslag ; maar dit spruit uit die oppervlakkigheid van die leser se eie gedagtes : diegene wat hierdie goddelike lied bestudeer het, en versigtig elke lyn van die opgemerk het, is verstom oor die verskeidenheid en diepte van die gedagte .- Spurgeon

Soos jy Psalms 119 lees kyk vir die verskillende karakter eienskappe van die Skrif, soos die feit dat dit voldoende, eerlik, suiwer, gesaghebbende en onveranderlike is. Maar moenie daar stop nie. Kyk verder na die woorde op die bladsy na die Lewende Woord, God homself, en sien hoe sy karakter weerspieël word in hierdie hoofstuk.

Soos ons gereed maak om Psalms 119 oop te maak moet ons God vra om ons te wys wat ons moet glo oor sy Woord en oor homself, en hoe ons die kosbare waarhede kan toepas op ons eie lewens sodat ons weg loop meer verlief met God en sy Woord, meer bewus van – en gewalg met – ons sondes, en meer dankbaar en verheug, oor Christus en sy opoffering.

Kyk na Jesus,


DAAR IS NOG TYD om by ons aan te sluit vir ons Aanlyn Bybelstudie, maar moenie te lank wag nie, ons studie begin MAANDAG!

AdMoenie hierdie geleentheid mis om te groei en aangemoedig te word in jou geloof soos ons God se Woord SAAM studeer! Gryp ‘n paar vriende en sluit aan by ons, dit begin 15 Junie … sou nie dieselfde wees sonder jou nie!

**Skryf in ons Psalm 119 studie hier . **

**Vind ons Gratis Psalms 119 bronne hier.**

**Sluit aan by ons Lief God Grootliks groep hier.**

#LiefGodGrootliks #Psalms119

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s