Die Bron Van Ons Vreugde

by Jen Thorn | Jun 18, 2015 | Psalm 119 | 0 comments

Alle mense het ‘n natuurlike begeerte om gelukkig te wees . Dit word in ons gebou deur ons Skepper homself. Die begeerte om gelukkig te wees is nie ‘n probleem nie. Die probleem is dat ons geneig is om te soek vir hierdie geluk in die verkeerde plekke . Ons dink, “As ek net getroud kon wees , dan sal ek gelukkig wees .” “As ek net kinders kon hê, dan sal ek vervul voel.” “As ek net geld gehad het , dan sou ek tevrede wees .” “As ek maar net maer was, of georganiseerd, of my eie baas was of goed uitgerus was, DAN sou ek gelukkig wees.”

Wanneer ons vir geluk soek, waar moet ons kyk en wat moet ons nastreef ? Die skrywer van Psalms 119 vertel ons dat seën en vreugde word gevind in God se woord. Hier is 3 redes.

  1. God word gevind in die Woord

Die woorde wat in ons Bybels is, is nie net die deurmekaar pratery van ‘n klomp van mense wat besluit het om van hul geskiedenis, ervarings, woorde, of preke neer te skryf nie. Ons Bybel is die einste woord van God. Hy het gekies om deur mense te praat, wat veroorsaak het dat hulle neergekryf het presies wat Hy sy mense moes lees en ken..

Die Skrif gaan deur baie name in hierdie Psalms. Dit is sy reg, getuienisse, voorskrifte en insettinge, gebooie en reëls, genoem. En vir die Psalmdigter was die wet en gebooie nie swaar laste om te dra nie, hulle was ‘n vreugde vir hom, want in hulle het hy God gesien.

U verordeninge is my vreugde, hulle is my raadgewers. Psalms 119::24

In al sy woord het God gekies om te openbaar wie hy is, hoe hy werk, en hoe ons moet lewe sodat ons die diepste soort vreugde kan vind.

2. Die regte manier van lewe word gevind in God se Woord

Ons weet om ‘n lewende lewe te lei, wat aangenaam vir God is, bring seën en vreugde. Maar soms is dit moeilik om te weet wat die regte manier is. Hoe moet ek die verskillende verhoudings in my lewe hanteer, wat moet my optrede wees as ‘n kind van God, hoe moet ek my finansies hanteer?

Daar word dikwels gesê dat God se Woord is soos ‘n padkaart wat ons wys watter pad om te gaan, die weg van ‘n gelukkige heiligheid .

Daar sal hy elke draai van die pad vind, afgemerk, elke modderpoel en moerasse plek uit gewys, met die pad om onbevlekt deur te gaan; en daarook sal hy die lig vir sy duisternis, troos vir sy moeite, en die geselskap vir sy eensaamheid vind. – Spurgeon

3. Verlossing word gevind in God se Woord

Verlossing is ons grootste behoefte. Ons almal val kort in elke opsig, want God se standaard is perfeksie en ons is nie perfek nie. Ons ken nie God op die manier wat ons moet nie, ons is nie lief vir God se woord in die manier soos ons moet wees nie, en ons lewe nie goddelike lewens in die manier waarop ons moet nie. Ons moet red van ons sonde en help om met God te wandel .

Jesus, wat self, Die Woord van God genoem word , het die vader perfek geken , die manier van God perfek lief gehad, en woon in ‘n perfekte gehoorsaamheid aan die wil van God. Hy het gedoen wat ons nie het nie. En in sy dood aan die kruis het hy betaal vir al ons mislukkings. Ons kan net verheug in God se Woord na ons gered is deur Die Woord.

Ten laaste is die bladsye van ons Bybels oor Christus . Hy is die antwoord op al die begeertes in ons siel . Hy is die een wat red, wat troos, wat lei, wat oor ons bid, wat veroorsaak dat ons groei, wat ons korrigeer wanneer dit nodig is en wie ons finale bron van vreugde en blydskap is.

Daarom moet ons Bybels ons mees gesogte aardse besitting wees. Soos die Psalmdigter moet ons dit ken, dit lees en mediteer (vs. 15 ) daarop en dit ons vreugde noem, want dit is waar ons Jesus vind. Dan sal vreugde groei ongeag of ons lewens gevul is met sonskyn, reën, of storms.

Op soek na Jesus



Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s