Soekend na tevredenheid in al die verkeerde plekke ..

deur WhitneyD | Jun 24, 2015 | LGG BybelstudiesPsalms 119 |

Straks een van die mees uitdagende nog lonende paaie na geestelike gesondheid is die dissipline van doelgerigte tevredenheid op dit wat uit God se hand kom. En die beste manier om jou tevredenheid in Christus te beskerm, is om die Heilige Gees elke nou en dan te vra om Psalm 119 in jou oor te fluister: ". Draai my oë weg van waardelose dinge " ~ Joni Eareckson Tada -

Gewoonlik is ek redelik tevrede met my lewe.

Dit is, totdat ek daardie maer meisie op die voorblad van 'n tydskrif sien.

Of ek hoor van iemand wat 'n reis neem na die strand in die dood van die winter.

Of ek blaai deur 'n meubelwinkel katalogus terwyl ek op my gekrapte bank sit.

Of dit is swembroek seisoens.

Heh .

Dit is maligheid hoe maklik ons onself kan praat in van, wil meer wees, wil meer hê en wil meer doen. En vir my, gebeur dit die meeste wanneer ek toelaat dat die wêreld in kruip, in plaas van waar Jesus moet woon .


Ons is Afgeleide mense ...

Die wêreld is blink en skitterend - vol van alle vorme van dinge wat kompeteer vir ons aandag op 'n daaglikse basis. Sonder om te dink, streef ons na tevredenheid deur die nommer op die skaal, die grootte van ons huise, en die sukses van ons aardse verhoudings. Ons draai ons oë na die wêreld en laat tydskrifte en media ons verwagtinge verander en ons buie dikteer.

En dikwels word ons in die steek gelaat .

U verordeninge, laat dié my na aan die hart lê, nie die begeerte om myself te verryk nie.

Weerhou my van ‘n nuttelose lewe, laat my leef op die weg wat U aanwys.

~ Psalms 119:36-37

Dinge begin nie noodwendig uit as waardeloos nie. Hulle word waardeloos wanneer ons hulle bo Christus verhef.

Waardelose dinge skep onnodige kompetisie.

Waardelose dinge bevorder onbereikbaar perfeksie.

Waardelose dinge produseer selfsugtige ontevredenheid.

Waardelose dinge lei ons na vernietigende paaie.

Waardelose dinge neem ons aanbidding van Jesus weg.

Voel jy asof daar iets is wat ontbreek in jou lewe? Miskien is jy op soek na tevredenheid in al die verkeerde plekke ...

Die kruispad ...

Ek het al gehoor dat daar gesê word, dit wat jy sien is wat jy word .

As ons gaan wegdraai van die aanbidding van waardelose dinge, moet ons in plaas daarvan onsself dissiplineer om Christus te bewaar.

“ja, nog meer: ek beskou alles as waardeloos, want om Christus Jesus, my Here, te ken, oortref alles in waarde. Ter wille van Hom het ek alles prysgegee en beskou ek dit as verwerplik sodat ek Christus as enigste bate kan verkry” – Filippense 3:8

Prakties ...

1. Ons leer om Christus te bewaar deur Sy Woord. Die Bybel is 'n ongelooflike liefdesverhaal vol verlossende waarheid en feite van God se genade en getrouheid in ons lewens. Om tyd te spandeer in God se Woord verdiep ons begrip van wie God is, wie ons is, en waarom blywende tevredenheid slegs in Hom gevind kan word.

2. Ons leer om Christus te bewaar deur die kweek van 'n hart van dankbaarheid. Wanneer ons tyd spandeer en God se barmhartige hand van voorsiening in ons lewens erken, is ons minder geneig om te fokus op die waardelose dinge van die wêreld. Ware tevredenheid is nooit ver van iemand wat altyd jubel, gedurig bid en dank gee in alle omstandighede ( 1 Tess . 5: 17-18 ) .

Het jy al na tevredenheid in al die verkeerde plekke gesoek? Daar is LEWE in God se weë .

Draai en streef na Christus vandag

By Sy voete,


KOM ONS PRAAT: Is jy genieg om te soek vir tevredenheid van die wêreld, of deur Jesus?

Lewer kommentaar

