Herlewe My – Psalms 119:25-48

deur Joy Forney | Jun 25, 2015 | Psalm 119 |

Herlewe. Dit verwek sterk gevoelens van begeerte vir my. In Psalm 119:25, sê dit, “My siel het aan die stof gekleef; Hou my in die lewe volgens u woord. “In ander weergawes gebruik dit woorde soos ” lewend “en” gee my lewe,” maar om te herlewe bring ‘n pragtige woorde prentjie.

Herlewe beteken maak lewendig, hou lewendig, en gee meer lewe . Ek weet nie van julle nie, maar dit klink redelik goed vir my!

Hier in Uganda, ons het eintlik net twee seisoene: reën en droog. Maar sedert die kinders se skool skedule in lyn is met die VSA , kan ons nog die skool breek "somer." noem So ons is in die somer breek. En daar is geen beter tyd om voor die Here te sit wanneer skedules net 'n bietjie stadiger is. So hierdie somer, vra ek die Here, "Herlewe My! Herlewe my volgens U Woord!"

Hoekom het ons herlewing nodig?

In vers 37, herinner Dawid ons aan “weerhou my van ‘n nuttelose lewe”.” Ek weet nie van julle nie, maar my oë het nodig om terug te draai na Sy Woord toe.

Twee dinge in my lewe veroorsaak my om my oe te draai:

Een is my eie sonde …

Om dinge van hierdie wêreld na te jaag wat nie bevrediging is nie en na hulle draai eerder as na God en Sy Woord toe. O ja, hierdie dinge is klein – soos sekere TV-programme of betrokke te raak in skinder met ‘n vriend, maar soos die Ugandese sê, “stadig maar stadig ” draai my oë na die nietigheid van die wêreld in plaas om liefdevol in God se Woord te wees.

Dan is daar stories van die wêreld se nietigheid…

Hulle bombardeer my, bekommer my siek, en draai my fokus weg om God te vertrou. As ek kyk na die wêreld wat gevang word in sy eie nietigheid, raak ek ontmoedig – eerder as aangemoedig – deur God se storie.

Soos Charles Spurgeon sê , “Ons het niks te doen met hierdie nietige wêreld nie! Ons is nie burgers van hierdie land nie! “

So laat ek jou vra : Leef ek en jy op hierdie manier? Leef ons as burgers van ‘n ander land? Of plaas daarvan, hou ons, ons oë gedraai na die nietigheid van hierdie wêreld, en vertel onsself dat dit okay is ; dit is net ‘n bietjie; dit is nie ‘n groot “deal” nie? Ja, ons is in die wêreld, maar ons mag nie van dit wees nie.

Dit is tyd om te herlewe, susters !

Laat dit ons gebed wees.

-Herlewe my volgens U Woord . v.25

-Herlewe my in U weë . v.37

-Herlewe my in u geregtigheid . v.40

-Mag U liefdevolle goedhartigheid ook na my toe kom, Here. v.41

-Ek Sal my hande na u gebooie wat ek liefhet ophef, en Ek sal mediteer op U insettinge . v.48

O Here, ons bid dat U jou dogters sal laat herlewe. Dankie vir U Woord, wat lewend en kragtig is. Ons is jammer dat ons, ons oë draai na nietigheid. Vergewe ons, en draai ons oë terug na U en U Woord. Ons wil lief wees vir U Woord. Gee ons ‘n vurige liefde vir U Woord. Gee ons liefde vir U gebooie . Help ons om te mediteer op u insettinge. Laat hierdie somer ‘n tyd van die herleweing van ons harte wees. Amen .

Ek wil hoor van u in die kommentaar. Wat draai jou oë na nietigheid? En gaan jy by my aan te sluit en die Here vra om herlewe te word?.

Met Liefde van Uganda.


 


Lewer kommentaar

