Ek sal opstaan ​​en vir U dankie sê …

deur WhitneyD | Jul 1, 2015 | LGG BybeltudiesPsalm 119 |

Die kragopwekker is 'n paar uur voor die tyd afgesit. Snaaks hoe baie dinge jy kan hoor in die middel van die nag sonder die gedruis van elektrisiteit wat die klanke van die aarde verdrink. Ek was een en twintig jaar oud en wakker in 'n vreemde land, en God het my daar ontmoet het .

Natuurlik was Hy daar. Hy is oral.

Maar op een of ander manier, minder geraas, minder goed, minder van my het my gehelp om hom meer duidelik te sien as wat ek in ‘n lank tyd gedoen het.

Tot my skande, het ek baie tellende woorde geuiter in die weke wat gelei tot die reis….

Woorde van twyfel soos ek het gesukkel om soliede planne vir my toekoms te maak.

Woorde van jaloesie soos ek ander rondom my voorspoedig sien terwyl ek sukkel .

Woorde van twis soos ek hard gewerk het om 'n stap vorentoe te neem, net om uiteindelik twee treë terug te gee .

Woorde van leegheid soos ek in die geheim wêreldse aanvaarding gejaag oor God se weë gejaag het..

Woorde van frustrasie soos ek die gebrek aan vrede in my lewe bevraagteken.

My hart was so verteer met alles wat verkeerd gegaan het – en ongelukkig – was ek vas in die negatiewe in plaas van die blydskap van die soek van God en sy Woord.

Ek het die koers van my lewe oordink en na u verordeninge teruggekeer”.~ Psalms 119:59

Maar in die stilte van die nag , wanneer alles weg gestroop was, het God se Woord aan die lewe gekom..

Ek was herinner dat my toekoms is in God se hande (Jesaja 29:11).

Ek was bly oor die feit dat God aan my kant is, en dat sy weë bedoel is vir my goed(Romeine 8:31-32)

Vrede het oor my siel gestroom toe ek weer vreugde in God se bevele gevind het (Psalms 119:35)

En in plaas daarvan dat slaap my ontduik te danke aan die gewone stres en oordink, was ek wakker gehou deur 'n diepgaande dankbaarheid vir God se onverdiende genade in my lewe.

Dit is hoog tyd om nuwe woorde te uiter …

Ek was gewoond om aanstoot te neem van hoe dikwels my desperaatheid my gedryf het na die voete van Jesus, maar nou weet ek dat daardie plek is dikwels die rede waar ek die goedheid van God kan vier .

Hoekom ?

Omdat sy genade eenvoudig mooier is in my nood.

Wanneer kinders nie aan die slaap wil raak vir die nag nie, sal ek opstaan en vir U dankie sê.

Wanneer verhoudings gespanne is , ek sal opstaan en vir U dank sê.

Wanneer my gesondheid in gevaar gestel word, sal ek opstaan en vir U dankie sê.

Wanneer my toekoms onbekend is, sal ek opstaan en vir U dankie sê.

Wanneer ek vervolg word vir my geloof, salek opstaan en vir U dankie sê.

Wanneer nasies hulle rug op u God draai, sal ek nog steeds opstaan en dankie sê.

“Wat ook al anders mag gebeur in die wêreld, wie ook al hul rug op jou kan draai wanneer die “chips down” is, van dit kan jy seker wees: hy wie vertroue en hoop en vertroud is in die onfeilbare liefde van God sal nooit beskaam word nie . “~ Sam Storms

Vader, as gevolg van jou regverdige wette en u standvastige liefde, maak nie saak wat anders gebeur in hierdie wêreld nie, sal ek opstaan en vir U dankie sê.

En net soos dit, draai danksegging die nag, na dag…

By Sy voete,


*KOM ONS PRAAT : In plaas daarvan om ons gedagtes oorkom te word deur wat in die wêreld gebeur, laat ons die hemel oorstroom met gebede van dankbaarheid teenoor God vir sy regverdige wette en standvastig liefde. Wil jy jou gebed deel in die kommentaar van vandag?

Lewer kommentaar

