Bekendstelling na {Name van God)…

 Bekendstelling na {Name van God)…

by WhitneyD | Nov 3, 2015 |

Wat is in ‘n Naam?

In verskillende kulture en in verskillende tye is die benaming van ‘n baba geen geringe saak nie. Name is ernstig oorweeg, en dan versigtig gekies vir ‘n aantal verskillende redes.

Sommige het hulle kinders vernoem ná hulle voorvaders as ‘n manier van die behoud van ‘n gesin se erfenis

Ander het hul kinders name gegee wat ‘n spesiale godsdienstige betekenis gehad het.

Sommige het hul kinders name gegee met ‘n betekenis wat hulle gehoop het sou kom om die kind te karakteriseer in sy of haar volwassenheid.

Byvoorbeeld, een van my dogters is Madeline Ember vernoem. Madeline is afkomstig van die naam Maria Magdalena, die eerste persoon aan wie Jesus homself gewys het na sy opstanding. Kooltjies is ‘n klein vonkie van vuur. Deur haar naam wou ons hê dat Madeline moes weet dat God meisies net soveel as seuns waardeer en ons hoop dat in haar hart sal haar naam ‘n vonk van geloof wees wat sal groei tot ‘n knetterende vuur van liefde vir Christus.

Dwarsdeur die Skrif sien ons ouers hul kinders name gee wat een of ander betekenis het. Soms spruit hierdie betekenis uit iets goed ( Hannah het haar baba Samuel vernoem” … want ek het hom van die Here gevra.” ~ 1 Sam 1:20). Soms is dit nie so goed nie (soos wanneer Eli se skoondogter uitgevind dat Eli en haar man gesterf het, en dat die Ark van die Verbond gevange geneem is – het sy haar baba Ikabod genoem “Die eer het Israel verlaat .” ~ 1 Sam. 4 ).

Nou wanneer dit kom by die name van God, is dit belangrik om te besef dat ons nie God noem nie. Hy noem homself.

Dit is belangrik omdat dit wys dat daar iets spesifiek is wat hy wil openbaar oor homself in sy name, wat beteken dat ons moet aandag gee.

Hy transendeer tyd en ruimte. Ons word vertel in Jesaja 55:8 dat sy gedagtes en sy weë nie soos ons s’n is nie. Hy is bo alle dinge verhewe en is onverstaanbaar. En tog het hy neer gebuig om homself aan ons bekend te maak in maniere wat ons kan verstaan. Hy het homself name gegee om ons te help om sy karakter te sien. God se baie mooi name openbaar iets oor wie hy is en waarom hy funksioneer op die manier wat hy doen.

Dit is teologie – die studie van God .

Maar teologie eindig eenvouding nie met ons wat meer feite oor God weet nie. Teologie begin met die waarheid, maar hierdie waarheid neem wortel in ons harte en beïnvloed dan ons aksies.

“Misken die studie van God, en jy vonnis jouself om te struikel en om te flater deur die lewe geblinddoek, soos dit was, met geen gevoel van rigting en geen begrip van wat jou omring nie. Hierdie manier kan jy jou lewe vermors en jou siel verloor.”- JI Packer

Tydens hierdie studie sal ons kyk na ses van die name van God wat hy homself gegee het. Ons sal kyk na die waarhede wat hierdie name openbaar oor God en hoe dit prakties ons ​​alledaagse besluite , emosies en verhoudings moet impak. Kom sluit aan by ons soos ons God meer volledig leer ken. Hy wys Homself aan ons as gevolg van sy groot liefde vir ons, en ons moet op ons beurt ook liefhê, aanbid en rus in Hom.

Here, ons Here,

hoe wonderbaar is u Naam oor die hele aarde,

hoe glansryk alles wat U in die hemelruim geplaas het!

~ Psalms 8:2

Kyk na Jesus,


Ons { Name van God } studie begin 9 November!! Besoek hierdie blog pos om uit te vind hoe jy die meeste kan maak van alles wat Lief God Grootliks hierdie sessie aanbied!


Volg en “Like” ons asseblief.

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s