‘n Lewe Veranderd


n Lewe Veranderd

deur Angela | Jan 1, 2016 |

Oh vriende,

Ons is so opgewonde om saam met julle ons nuwe studie te begin, Groei Deur Gebed op 11 Januarie. Soos ons voortgaan om voor te berei vir ons volgende studie, wou ek met julle ‘n nuwe funksie tot ons “website” deel … JOU LGG STORIES!

God is besig om wonderlike dinge deur ons bediening te doen en ons wil vir JOU ‘n geleentheid gee om te deel en Hom al die te eer gee!!!

As jy ‘n storie het wat jy graag met ons wil deel, kommentaar asseblief hieronder en ons sal met u skakel.

Hier is die begin van ‘n WONDERLIKE 2016!

_______________________________________________


Ek was ‘n enkel ma met twee seuns.

Hy was ‘n enkel vader, met drie dogters. Ons is getroud, ons familie saamgevoeg en ‘n nuwe lewe saam begin. Dit was nie maklik nie. Ons was twee gebroke mense en het probeer om deur hierdie nuwe huwelik te gaan, maar ons het geen kennis gehad nie.

Dit was ‘n gemors en moeilik.

Ons was albei hardkoppig. Ons het finansieel en met die verhouding gesukkel. My man het nie gewerk as gevolg van ‘n werk-verwante besering en het chirurgie benodig. Ek het net 20 uur per week gewerk. Ons het sterk gestaan in God. Ek het daagliks tyd spandeer op my knieë en uit geroep vir Sy leiding soos ons finansieel gesukkel het.

Ons het ons TV kabel en selfone laat af sit en die meeste van ons groot items wat waarde gehad het verkoop.

Deure is vir ons oopgemaak om geld te maak. God het ‘n manier vir ons gevind om ons hande en voete te gebruik om te werk deur middel van hierdie rowwe finansiële tyd. Ons het rommel begin versamel en dit gesleep na ons plaaslike herwinningsplaas. Ons sou rommel in mense se agterplase sien en stop en vra of ons dit kan weg sleep vir hulle. Dit was so ‘n moeilike tyd. Dit was winter en dit was so koud om buite te wees om rommel te hernu net om ons verpligtinge na te kom. Een dag in die besonder, was ek, my man en my kinders hard besig om ‘n sleepwa uitmekaar te skeur en skoon te maak van die metaal. My man het vir ons vuur gebou soos ons gewerk het en ek onthou soos ek om die vuur gestaan het met ‘n stuk metaal in my hand en gehuil en gedink,

“Ons pastoor leer ons dat U my liefhet Here, hoe is enigiets hiervan liefde?”

Ag, hoe seer my hart was in hierdie oomblik, omdat ek eers later sou verstaan dat God was in dit alles en deur hierdie gehoorsaamheid was Hy besig om ons voor te berei vir wat Hy volgende vir ons gehad het.

Trots was besig om gebreek te word in ons.

Gedurende hierdie tyd, het God ons geleer oor die gee van tiendes. Elke keer as ons ‘n vrag na die herwinning gesleep het, het ons die volgende Sondag ‘n tiende van die geld wat ons gemaak het in die offer by die kerk gegee. Dit was die meeste wat ons nog ooit gegee het. Ons was nou besig om meer geld te maak as my 20 uur per week werk en my man wat heeltemal van die werk af was.

My man het ‘n werk in die koerant gesien, maar het geweet hy was nie gekwalifiseer vir dit nie. Hy het genoop gevoel om te bel, selfs al sou hy waarskynlik verwerping in die gesig staar. Soos hy voorberei het vir hierdie onderhoud het ek op my knieë gegaan en nie opgehou bid tot ek binne gevoel het dit was afgehandel.

Die werkgewer was ‘n Christen en het hy my man vertel dat hy iemand was wat hulle gewoonlik nie sou kies nie, maar het gedink dit was tyd vir ‘n verandering. Binne ‘n paar dae het ons ‘n oproep ontvang om te sê hy het die werk gekry. Ons is nou die eienaars van ons eie klein besigheid en ons is tiendegewers en passievolle gewers.

Toe my man opnuut sy lewe aan Jesus gegee het, het ek my lewe opnuut oorgegee. Ek was baie opgewonde oor my verhouding met God en het met beide voete ingespring. My entoesiasme het nie verander nie en ek is so nou opgewonde om met Jesus te wandel soos ek was toe ek die eerste keer die reis begin het.

Ek het na God geroep en na ‘n manier gesoek om nader aan Hom te groei.

Twee jaar gelede het ek die Love God Greatly aanlyn Bybelstudie gevind en ek het betrokke geraak! God het die studie gebruik om my te verander en ek het begin om myself anders te sien.

Ek het myself gesien as een wat waarde het.

Ek het die meeste van my lewe spandeer as iemand wat almal gedink het ek moes wees en het al my tyd spandeer om ander te probeer tevrede stel. Toe ek na Christus gekom het, het Hy die proses begin om al die lae van wie ek regte was af te skil net om die werklike my te openbaar. Vir die eerste keer het ek begin ontdek wie ek werklik is en dat ek het my eie voorkeure en afkeure. My lewe het uitgebrei op maniere wat ek nooit gedink het moontlik was en die lewe wat ek so klein geleef het, het so groot en moontlik … eindelose geword, omdat ek uiteindelik uitgevind wie ek was. Soos ek studies gelei het, het God hierdie ervaring gebruik om die kennis te verdiep dat Hy my liefhet en my vreesloos en wonderlik vir my in elke opsig uniek gemaak het.

Hierdie nuutgevonde kennis het nie net ‘n impak gehad op my persoonlik nie maar dit het ook my huwelik gehelp.

Ek het begin vrywillig by LGG en hulp agter die skerms met die gebedsbediening en dien op verskeie ander spanne. God het in my hart beweeg om ‘n groep vroue te lei wat nou gegroei het tot omtrent 32. Die Here het vir my ‘n deernis gegee vir diegene wat seer het.

So baie vroue kry nog steeds seer, selfs al loop hulle met die Here. Ek het gebid dat God my sal toelaat om my ervarings te gebruik om ander te help en Hy was getrou.

Dit is malligheid wat vroue bereid is om te deel wanneer hulle ‘n intieme verband vind.

God brei uit bediening geleenthede en het geneem wat Satan bedoel het vir kwaad en dit omskep in ‘n pragtige toestand. In Januarie, sal ek en my man ‘n lewe -groep studie oor die huwelik in ons huis begin. Selfs al is die gedagte van betrokke te wees met ander mense op hierdie vlak ‘n bietjie skrikwekkend, glo ons dat God gebruik wat ons deurgemaak het om ander mense wat sukkel in hul huwelik te help. Dit blyk daar seer paartjies ons vind en ons is bevoorreg om hulle te lei na die hoop en genesing wat Jesus bring na ‘n toegewende hart. Ons huweliksprobleme was vrygekoop vir God se heerlikheid!

God het so ‘n transformasie in my lewe gedoen en my gek gemors so mooi gemaak dat ek nie kan peil wat Hy inhou vir die toekoms nie.

Prediker 3:11 “God het elke ding gemaak dat dit pas in ‘n bepaalde tyd, maar Hy het ook aan die mens ‘n besef gegee van die onbepaalde tyd. Tog kan die mens die werk van God van begin tot einde nie begryp nie.”

Sheila Millinder, West Decatur, PA.


—————————————————————————-

Deel hierdie beeld met julle vriendinne en sluit by ons aan vir ons volgende 8 week aanlyn Bybelstudie.


 

Lewer kommentaar

