TOEGEWYD TOT GEBED

Banner Maandag

deur Angela | Jan 10, 2016 | Groei deur Gebed

TOEGEWYD TOT GEBED


Hulle het hulle heelhartig toegelê op die leer van die apostels en die onderlinge verbondenheid, die gemeenskaplike maaltyd en die gebede. – Handelinge 2: 42

Ek reis nie dikwels ver van my familie nie, maar wanneer ek doen, is ek lief om huis toe te bel.

Baie keer is dit omdat ek iewers praat en wanneer dit die geval is, is ek gewoonlik baie senuweeagtig en dan wil ek die bekende stemme van diegene wat ek liefhet hoor.

Ons gesprekke is nie besonder unieke nie ... hulle is eintlik redelik normaal. Baie keer behels dit die dag se aktiwiteite, versoeke om 'n vriend oor te hê om te speel, 'n buitensporige hoeveelheid van besonderhede vir 'n seer booboo en 'n toneelstuk deur toneelstuk van wie wat aan die ander kind gedoen het. Maar tog, is dit wie op die ander kant van die lyn is wat die pyn van weg te wees van die huis vergemaklik. Dit is om hul stemme te hoor en hulle vir my hoor. Die hart verband wat plaasvind is wat saak maak.

Dit is soort van soos wat dit met God is.

Ons is almal pelgrims wat in ‘n ver land lewe, en hierdie land bevestig dat dit nie ons huis is soos ons harte pyn met pyn, spyt, en teleurstellings. Dit is altyd goed om huis toe te bel na die Een wat waarlik verstaan ​​en lief is vir ons.

Daar is iets oor huis toe bel wat ons harte goed doen.

Maar moenie verwar word . Ons gebede hoef nie deftig te wees nie, en hulle hoef nie net gepraat te word wanneer hoë vlak besluite gemaak moet word nie. Die grootste waarheid oor gebed is dat ons gebede nie indrukwekkend, verwoord of verfynd hoef te wees nie. In werklikheid, is dit okay vir hulle om ongemaklike eenvoudig, of kort in lengte te wees.

Die goeie nuus is dat die krag van gebed rus nie in die een wat dit sê nie, maar eerder in die Een wat dit hoor.

Laat jouself vry van die las van die skoonmaak van jou gebede en jouself voordat jy “huis” toe bel. God is altyd lief om jou stem te hoor.

Ons word vertel in Filippense 4: 6 om nie bekommerd te wees oor enigiets nie, maar in plaas om te bid oor alles! Alles … dit beteken al jou belangrike besluite en jou nie-so-belangrike een
ook nie. Hulle maak almal saak vir God.

Paulus herinner ons in Kolossense 4:2 dat ons onsself moet toewy aan gebed …

En ons sien in Handelinge 2:42 dit is presies wat die vroeë kerk gedoen het. Hulle is ‘n volk wat TOEGEWYD was !

En hulle het hulself gewy aan die leer van die apostels en in die verhouding en in die breking van die brood en in die gebede. – Hand 2:42 ( ESV )

Hulle was manne en vroue wat toegewyd was om meer te leer oor God, ‘n volk wie toegewyd was aan mekaar, mense wat tyd saam deurgebring het, en mense wat saam GEBID het!

En wat was die uitslag?

God het kragtig deur hulle beweeg en daagliks tot hulle getalle bygevoeg!!!

In 'n tyd wanneer ons aanhou hoor hoe die kerk se bywoning in die afname is, moet ons miskien teruggaan na die basiese beginsels van ons geloof:

Tyd in die Woord.

Lewe in verhouding.

Vriende oor hê na ons huise vir aandete.

Saam bid.

Ons geloof uit lewe in die alledaagse oomblikke van ons lewens en toelaat dat God kragtig deur ons beweeg.

My Bybel kommentaar sê die volgende: “‘n Gesonde Christelike gemeenskap lok mense na Christus. Hierdie vroeë Christene het ‘n ywerigheid vir aanbidding en broederlike liefde wat aansteeklik was om diegene rondom hulle, gehad. ”

_________________________

Soos ons op hierdie 8 week reis begin, om meer en meer te leer oor gebed en te groei in ons gebedslewe, maak geen fout … jy gaan ‘n geestelike stryd in.

Moenie ingaan met vrees nie, maar eerder met vertroue dat ons Verlosser, Jesus Christus, het reeds die oorlog gewen. Nietemin, ons, soos die vroeë Christene voor ons moet toegewyd wees aan gebed.

Moenie verbaas wees deur die baie verskillende maniere wat Satan sal probeer om jou te stop om voot te gaan in hierdie studie nie. Die laaste ding wat hy wil hê jy moet doen, is om jou geestelike gebed spiere te ontwikkel.

Ek kan getuig van die feit dat die voorbereiding vir hierdie huidige studie persoonlik een van die moeilikste vir my.was Die afgelope Kersfees, terwyl ons op ons breek was, het ek agter die skerms baie dae en aande tot in die vroeë oggendure gewerk. Ek het geveg teen gevoelens van depressie en onwaardering
en ou wonde het opgeduik. Dit was amper asof ek in my eie gebed oefenveld was soos ons hierdie studie genader het. Daar was baie nagte wanneer ek myself aan die slaap gehuil het. Ek het gesukkel omdat ek siek geraak het, my kinders het siek geraak en toe die massiewe tornado Rowlett, Texas … die dorp reg langs my, getref het. My eie man – sowel as my broer – was betrokke in help van die slagoffers van hierdie gruwelike gebeurtenis. My Kersfees breek was alles behalwe gewoon of rustig.

En ek deel dit met julle almal om te sê, neem hart dierbare vriend! Alhoewel hierdie gevegte wat ons veg nie maklik is nie, is ons deur God se Woord beloewe dat ons dit nie alleen hoef te veg nie.

God is met ons.

My gebed vir ons hierdie studie is dat ons sal deur kom deur God se Woord te bestudeer hierdie volgende 8 weke as ‘n kragtige gebed krygers en ons lewens en die lewens van ons families sal vir ewig verander word!

Soos die vroeë Christene voor ons is, sal ons ons toewy tot gebed.

Bid oor ons huwelike, ons kinders en onsself … want as ons dit nie doen nie, wie sal ?

En mag ek een voorstel maak? Bid spesifieke gebede .

Moenie breë gebede waar dit moeilik is om God te sien werk in jou lewe, bid nie. Bid gebede waar jy kan SIEN God beweeg

En as jy bid vir God se krag om te werk in die verskillende gebiede van jou lewe, onthou die WAARHEID van Sy Woord: GROTER is HY wat in my is as hy wat in die wêreld is!!!

Dierbare susters laat ons saam toegewyd word tot gebed en terug veg op ons knieë. Mag God ‘n magtige werk deur ons doen, en mag hierdie wêreld nooit weer dieselfde wees nie!

Vir Sy Heerlikheid!!!

Praat met ons; In watter een area van jou lewe gaan jy begin spesifieke gebede bid en veg vir hierdie volgende 8 weke.

Lief God Grootliks!

120715_1546_ImmanuelGod2.jpg

 

 

 

Uitdaging: Vind ‘n plek in jou huis waar jy elke dag gaan om God te ontmoet, om jouself toe te wy tot die lees van God se Woord en bid. Plaas jou Bybel daar, jou joernaal, en enigiets anders wat jy nodig het … penne, glanspenne, ens. Kom ons wees opsetlike soos ons betrokke raak in die stryd!

Neem ‘n photo van jou plek en deel dit met ons gebruik die hashtag #LiefGodGrootliks… ons kan nie wag om dit te sien nie.

Week 1 – Video

Week 1 – Leesplan


Week 1 – Memoriseer Vers

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s