Ons val op ons knieë in Gebed…

Banner Woensdag

deur WhitneyD | Jan 12, 2016 |

Ons val op ons knieë in Gebed…

Sy het huis te gekom vanaf die skool op ‘n missie. Dit was geskryf oor haar sewe jarige gesig die oomblik to sy met haar groot bruin oë die deur die voorruit geloor het, en haar aankoms aangedui.

Sy het in gehaas om haar klein pienk Bybel te vind en dit dadelik onder die een arm ingesteek, en toe met haar vry hand myne gegryp en my vinnge na die rusbank gely… albei van ons amper uit asem van die intensiteit van haar leiding.

“Mamma, *Kate se suster het haar vertel dat God is NIE kragtig nie. Ons moet iets doen!”

En so het ons saam na God se Woord gehardloop.

_____________

Daar was al baie kere in my lewe wanneer ek God se krag betwyfel het.

Wanneer ek so gefokus was op my eie begeertes dat ek vergeet het om my geloof in Sy soewereine plan te sit..

Wanneer ek so vas gevang was in die tydelik dat ek die groter dinge wat sal hou tot in ewigheid nagelaat het.

Wanneer – in my swakheid ek toegelaat het dat die wêreld my verkeerdelik oortuig het dat God is minder as wat Hy sê Hy is.

Wanneer ek so verteer en afgelei was, dat ek weggestap het van ‘n verhouding met God en Sy Woord.

__________________

Ons het daardie klein pienk Bybel oopgemaak en gesoek waar God die wêreld se ontstaan in gepraat het en die Rooi See geskei het. Ons het gepraat oor Sy naam wat bo al ander is, en oor Sy beloftes wat die toets van tyd deur gestaan ​​het. Ons het gelees oor die baba in die krip, die wonderwerke, die kruis, en daardie seëvierende leë graf … en Sy magtige krag wat in ons leef.

Oh, sy wou hê dat haar vriendin hierdie kragtige God moes ken.

Verse oor God se krag is gekrap op klein stukkies papier of notaboek papier, en dan versigtig ingesteek binnekant daardie klein pienk Bybel en ingedruk in ‘n pienk rugsak van een passievolle eerste graad leerlinge.

En op daardie tien minute bus rit skool toe, het die twee meisies saam God se Woord begin lees.

“Een ding het ek God hoor sê, nee, twee: dat net God mag het…” – Psalms 62:12

Dag na dag is daardie klein pienk Bybel oopgemaak en nag na nag het ons gebid vir God om homself bekend te maak deur Sy Woord op daardie stampvol geel skoolbus. En net soos God, wat as ‘n soektog begin het om die hart van ander te bereik het, omgedraai in Hom om in ons u transformasie te orkestreer. God se Woord is kragtig soos dit.


Ons gebede het anders begin klink.

Hoe meer ons van God se krag lees, die groter word ons gebede. Kort gebede wat spesifieke bestaan uit versoeke en ideale tydlyne verander in langer gebede van dankbaarheid en lof. Gebede van self- fokus was nou meer God – verhef. Klein geloof en vlak woorde is vervang met ‘n onversaagd, verwagtende petisie van die troon van God, die Almagtige. In plaas daarvan om verlam te word deur twyfel en ongeloof, begin ons vertroue te rus in hierdie krag van God waarvan ons gelees het en oor en oor geoefen het in ons gedagtes. Ons harte het begin versag na Sy wil en Sy weë, en hierdie God- vertroue het selfs oorgeloop na ander areas van ons lewens.

” Ons gebede moet opstaan ​​uit onderdompeling in die Skrif. [Ons] praat net na die graad waarna ons gepraat word . . . Die troue van die Bybel en gebed anker jou lewe neer in die ware God . “- Tim Keller

“Waar is iemand soos U, Here? U is groot, die mag van u Naam is groot.

Wie sou U nie dien nie, Koning van die nasies? Dit kom U toe.

Onder al die wyse mense, onder al die konings van die nasies,

is daar niemand soos U nie.”

Jeremia 10:6-7

Haar gedagtes was gevul met die waarheid .

Haar vertroue het toegeneem.

En dan het haar verering oorstroom.

So meer as plig, meer as ‘n Nuwejaarsvoorneme, selfs meer as ons begeerte vir ‘n lewe van voorsiening en verligting … Dis U God wat ons maak om op ons knieë te val in gebed.

Ons vereer U.

Ons aanbid U.

Daar is niemand soos U nie.

By Sy voete,

010616_1758_GroeiDeurGe3.jpg

 

 

 

 

Kom ons praat : Sien jy ‘n direkte korrelasie tussen tyd bestee in die Woord en die gesindheid van jou gebedslewe?


Lewer kommentaar

