Ons gebede Maak Saak


Ons gebede Maak Saak
deur Angela | Jan 19, 2016 |


Ek kan net dink aan die hartseer vir diegene wie Tabitha lief gehad het, gevoel het toe Petrus aangemoedig is om haar te gaan sien.

Dit was ‘n ernstige uitstrek deur diegene wie gerou het en wat oorgekom is met hartseer van die afsterwe van hul geliefde vriend. Hulle versoek is gevul met hartseer, en tog ‘n stukkie van hoop dat dalk – net dalk – kon Petrus iets te doen.

Hier, ‘n geliefde vrou – ‘n vrou wat deur baie beskryf as “vol goeie werke en dade van liefdadigheid” – lê leweloos.

Wat gebeur het ? Ons word nie vertel.

Wat ons wel weet, is dat hierdie vrou haar lewe goed gelewe het, en dit het getoon in die reaksie van diegene wat 'n harde tyd gehad het om die werklikheid van haar afsterwe te aanvaar. Vroue van oor die hele dorp het begin om die kamer waar hul geliefde vriend gelê te vul. Hulle het gekom om haar te eer en saam te treur, elkeen wat 'n kledingstuk dra wat Tabita haarself persoonlik gemaak het. Tabita het haar hande en haar Godgegewe vaardighede gebruik om hul lewens te verbeter, en die kamer het die bewyse gedra van 'n lewe wat baie beïnvloed het. Tabita het hierdie vroue liefgehad, en dit het gewys in die pragtige handgemaakte broeke en klere wat hulle met trots gedra het.

Ja, Tabita het ander goed lief gehad … en dit het gewys deur wat sy agtergelaat het .

Nou hartseer oor haar dood, het hierdie vroue gearriveer en die pragtige kledingstukke vir Petrus gewys soos hy ingestorm het om haar te sien.

Maar in plaas van te rou oor die verlies van Tabíta, het Petrus hulle uit die kamer gestuur en op sy knieë gegaan en gebid.

Hoewel die ander net die dood gesien het, het Petrus ‘n geleentheid gesien.

En ek wonder, hoeveel keer in ons eie lewens het ons iets met ons eie oë gesien en gedink dit was dood?

Miskien ‘n verhouding?

‘n Geleentheid?

‘n Droom?

Hoeveel keer het ons gekyk na ‘n situasie en hartseer en hulpeloos gevoel, en nooit gedink aan die krag van gebed ?

Ek is seker meer kere as wat ons wil erken .

Maar in plaas van die aansluiting by die roubeklaers, het Petrus hulle uit die kamer gestuur en in plaas op God gefokus. Petrus draai na God en soek God se hulp in ‘n saak wat hy weet buite sy beheer is.

En wat was die uitslag?

As gevolg van een man wat na God toe draai vir hulp, het God ingegryp en “baie het in die Here geglo. “

Kyk, dit is die ding … God het die mag om die dood om te draai in die lewe.

Hy het die mag om slegte situasies om te draai in goeie geleenthede, baie keer wanneer ons dit die minste verwag. Ons is ‘n volk wat geen verskoning het om nie te lewe met vreugde en hoop nie! Jesus lewe, dierbare vriende!

Hy is AKTIEF in ons wêreld, ons huise, ons kerke en ons LANDE!

Hierdie week is ons gebed fokus om doelbewus te bid vir ons land.

Nou luister ek kyk baie van dieselfde nuus wat jy kyk. Ek is nie onbewus van veranderinge wat plaasvind in ons land nie. Ek hoor die kommer en VREES. Ek kry dit

Maar as Christene, maak ons onself nie slawe tot VREES nie! God is met ons ! God roep ons om dapper te wees, om Hom te vertrou, om te bid en om op te tree!

Ons het die krag van gebed , ‘n direkte lyn na ons Here en Verlosser op enige oomblik van ‘n dag. Dit is dieselfde Verlosser wat uit die dood opgestaan het ​​- dieselfde Skepper wat die planete in ‘n wentelbaan geplaas het en die sterre in die lug gegooi!

Ja, ons mag op situasies kyk en net die dood sien, maar miskien as ons op ons knieë en bid … ons kan net ‘n wonderwerk sien.

Daar is ‘n trots in die voorspellings van die mens gebaseer op menslike berekeninge van menslike kennis oor die menslike faktore. Daar is ‘n trots in sulke voorspellings waarvan God nie hou nie – selfs wanneer dit deur Christene gemaak word! Dit is ‘n praktiese ateïsme. Dit hou nie rekening met die lewende Here van die heelal wat dinge om draai – uit die bloute nie – John Piper

Jesus het die mag om mense en situasies om te draai. Ons kan nie huiwer om ons deel te doen en gebede oor te gee in die kragtige Naam van onse Here en Saligmaker , Jesus Christus nie!

“en my volk oor wie my Naam uitgeroep is, toon berou en bid en vra na my wil en draai terug van hulle bose weë af, sal Ek luister uit die hemel en hulle sonde vergewe en hulle land laat herstel. 2 Kronieke 7:14”

Dierbare vriende, ons gebede maak saak .

Kom ons praat: Deel met ons ‘n tyd wanneer God ‘n situasie of verhouding in jou lewe omgedra het wat jy gedink dood was? Hoe het Hy dit doen? Wat was die uitslag ?

Lief God Grootliks!



Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s