Bid Dat Ons God Mag Ken

Banner Maandag

Bid Dat Ons God Mag Ken

deur Angela| Feb 7, 2016

WK5D1 Maandag

“hou ek ook nie op om God vir julle te dank nie. Wanneer ek in my gebede aan julle dink, bid ek dat die God van ons Here Jesus Christus, die Vader aan wie die heerlikheid behoort, deur sy Gees aan julle wysheid gee en Hom so aan julle openbaar dat julle Hom werklik kan ken. Ek bid dat Hy julle geestesoë so verhelder dat julle kan weet watter hoop sy roeping inhou, en watter rykdom daar is in die heerlike erfenis wat Hy vir die gelowiges bestem het, Efesiërs 1:16-18”

Ek hou van hoe Paulus vir sy vriende gebid het; so direk, so doelgerig … hy het nie rond gemors nie.

In vandag se verse sien ons Paulus bid dat God sy vriende wysheid en openbaring sal gee, dat die oë van hul harte sal oopgaan en uiteindelik sal hulle God beter leer ken.

Ek wil God beter ken.

Ek wil nie net tevrede wees met net die weet van God nie….Ek wil regtig God ken. Ek wil hê die oë van my hart moet heeltemal oop wees … ek wil die wêreld sien hoe God dit sien. Ek wil mense sien hoe God hulle sien. Ek wil wysheid hê in situasies en die oë van my hart oop sodat ek kan sien waarmee ek regtig te doen mee het… so baie kere het ek Sy openbaring nodig in my lewe.

Sy weë is nie my weë nie en kennis oor God is nie gelyk aan ‘n verhouding met God nie. Neem die Fariseërs as ‘n voorbeeld in Mattheus 15:8.

“Hierdie volk eer My met hulle mond, maar hulle hart is ver van My af.” Matteus 15:8

Daar is ‘n verskil tussen kennis en verhouding, ‘n verskil tussen om te weet oor God en werklik ‘n persoonlike verhouding met Hom te hê.

Voordat ek met my man begin uitgaan het, het ek geweet van Dirk. Ek het feite geken, soos sy naam, hoe oud hy was, waar hy gewoon het, watter sport hy gespeel het, en wat sy belange was… ens.

Feite

Toe het ek en Dirk begin uitgaan. Van daaraf het ons meer tyd saam gespandeer, vir ure gepraat op die telefoon ( Ahhhh ek klink ou modes) en ‘n wye verskeidenheid onderwerpe bespreek van wie ons van gehou het tot wat ons sou dra tot ons “prom” tot belangrike wêreld veranderings onderwerpe, jy weet.

Tog, soos die jare aan gegaan het en hoe meer tyd ons saam gespandeer het, het ons verhouding verdiep en het ons gegaan van vlak gesprekke tot dieper gesprekke soos die bespreking van ons doelwitte , drome en wat ons gedink het wat God met ons lewens wou doen.

Met tyd, intensionaliteit en toewyding, het ons verhouding dieper en dieper gegroei soos ons gegaan het van mekaar net ken tot werklik mekaar ken en mekaar lief te hê .

So hoe kan ons “God beter ken? ”

Soos met enige verhouding, vat dit om weg te beweeg van die oppervlakkige kennis vlak tot om tyd saam met God te spandeer, sy Woord lees en in gebed.

Dit neem toewyding tot die verhouding, om die tyd in te sit en om kweesbaar te wees. Wees eerlik met God as jy bid. Vertel Hom hoe seer jy het. Vertel Hom hoe jy regtig droogemaak het, hoe jy jou humeur verloor het en iets gesê wat jy nie moes gesê het nie. Vertel Hom hoe jy vertroos moet word en jou daaraan herinner dat Hy jou liefhet. Vertel Hom hoe dankbaar jy is vir die tweede kans en vir genade … ja so dankbaar vir genade.

Soos jy tyd spandeer om die Bybel te lees en meer te leer van God en hoeveel Hy jou liefhet sal Hy met jou praat deur sy Woord. Jy sal verbaas wees oor hoe die woorde tot jou hart sal praat oor situasies waarin jy is en die wysheid en instruksies wat jy sal ontvang. Soos jy na God toe kom en oopmaak in gebed deur die deel van die goed, die sleg, die lelik sal jou verhouding groei en jy sal God sien werk en Homself onthul in jou lewe soos nog nooit tevore nie.

So in ‘n ” Paulish ” mode, wil ek graag afsluit met ‘n gebed oor jou omdat jy na en kosbaar is na my hart en omdat ek wil hê jy moet God beter leer ken, net soos ek doen

“Liewe God,

Dankie vir hierdie lieflike vriende waarmee U ons mee geseën het hier by LiefGodGrootliks! Dankie vir hul liefde vir U en hul begeerte om in U Woord te wees! Ek bid vandag, Jesus, dat hulle sal groei in hul kennis van U soos hulle hul liefde vir U en U Woord verdiep. Maak die oë van hulle harte oop, Jesus, help hulle om U meer duidelik te sien in hul lewens en gee hulle wysheid en openbaring om passievol en met vrymoedigheid vir U te lewe. Ons het maar net een lewe om vir u te leef, God, help ons om nie te lewe in vrees, maar in en deur U liefde. Help ons om te sien met U oë! Help ons om U te vertrou en U beter te ken. Ons wil nie in ‘n vlak , oppervlakkige verhouding bly nie , help ons om ons oë gefokus te hou op U en ons lewens oor te gee aan U. Vir U heerlikheid, beweeg kragtig deur ons! Amen! ”

Kom ons praat: Watter stappe neem u om God te ken op ‘n dieper vlak?

Lief God Grootliks.

012016_1648_OnsgebedeMa3.jpg

 

 

 

 

Week 5 Video:

Week 5 Uitdaging: Hierdie week wanneer jy bid, vra doelbewus vir God om jou die Gees van wysheid en openbaring te gee, sodat jy hom ook beter mag ken! Bid hierdie oor jou vriende en familie ook!

Week 5: Leesplan

Leesplan Week 5

Week 5 Memoriseervers

Week 5

Advertisements

1 thought on “Bid Dat Ons God Mag Ken”

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s