Julle moet julle vyande liefhê

Banner Vrydag

deur Jen Thorn|12 Feb 2016

WK5D5 Vrydag

Julle moet julle vyande liefhê

“Maar vir julle wat na My luister, sê Ek: Julle moet julle vyande liefhê; doen goed aan die mense deur wie julle gehaat word; seën die mense deur wie julle vervloek word; bid vir die mense deur wie julle sleg behandel word. – Lukas 6:27-28

Een van die moeilikste opdragte in die Skrif vir Christene is om hulle vyande lief te hê. Ek sou sê dat afgesien van Christus is dit ‘n onmoontlikheid, omdat dit te veel verg. Elkeen van ons het onregverdige lyding ervaar in die hande van ‘n ander persoon, en tog is Jesus baie duidelik dat ons aan diegene wat ons beseer en mishandel het, lief hê. Hy gee vir ons drie maniere om dit te bereik.

  1. Doen goed aan die mense deur wie julle gehaat word

Om goed te doen is ‘n aksie en ons behoort gereed en bereid te wees om goedhartige dinge te doen aan diegene wat minder oor ons besorg is. Aksies praat harder en vriendelikheid teenoor iemand wat naar is kan ‘n manier wees om hulle die onverdiende goedhartigheid van God te wys.

  1. Seën die mense deur wie julle vervloek word

Ons is geneig om baie min aandag te gee aan hierdie deel van die vers. Ons lees oor dit, sonder dat dit ‘n groot indruk op ons harte en aksies los. Seën die wat vir julle vervloek is alles oor hoe ons met diegene praat wat ons seer gemaak het en hoe ons oor hulle praat wanneer hulle nie  in die rondte is nie. Vloei gif uit ons monde? Is ons bitter? Is ons mooi in hulle gesigte maar sê dan ​​agter hul rug, dinge soos ” Ek kan haar nie verdra nie”, ” Ek hoop sy kry wat sy verdien”?

Om die te seën wat vir julle vervloek, vereis dat ons goed praat na en oor diegene wat ons seer maak, spot met ons geloof en verkleineer wat ons liefhet.

Hulle, in wie se tonge die wet van liefde is , kan goeie woorde gee aan diegene wat slegte woorde aan hulle gee.
– Matthew Henry

  1. Bid vir die mense deur wie julle sleg behandel word.

Jesus gee ons nie enige uitweg nie. Ons is vertel dat ons, ons vyande moet lief hê deur middel van aksie en deur woorde, maar ons kan nie daar ophou nie. Ons is ook geroep om vir hulle te bid, en vir baie van ons is dit die laaste ding wat ons wil doen.

Maar God het gekies om gebed te gebruik as ‘n middel om Sy wil te bring, en dit is deur middel van gebed dat mense kan verander.

Ons behoort te bid dat God hul harte sal gryp en hulle verander in God liefhebbers in plaas van God haters. Ons weet dat ewige straf wag vir diegene wat nie glo nie, en ons moet pleit by God – dat deur Sy genade – Hy hulle sal red, net soos Hy ons gered het.

Ons praat baie oor om soos Jesus te wees. Dit is nie ‘n ligte versoek nie. Om te bid vir ons vyande en goed te doen aan dié wat ons seermaak is om soos Jesus te wees. Hy het gebid vir sy vyande, terwyl hy sterwend aan die kruis was.

Hoe meer gereeld ons bid vir diegene wat ons haat hoe meer sal ons groei in deernis vir hulle. Vir eers kan dit baie moeilik wees, maar deur ons gebede mag God nie net die mense wat ons seergemaak het verander nie, maar ons sal ook verander word. En deur dit alles sal ons ‘n vrede ervaar wetende dat ons alles na God toe bring in gebed.

Kyk na Jesus,

010816_1413_nInleidingt3.png

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s