God Is Naby

Banner Maandag

God Is Naby

deur WhitneyD|Feb 14, 2104

Hy het stadig sy pad met die trappies afgemaak, half in ‘n diep slaap en my naam gefluister terywl hy probeer het om nie te struikel nie.

 “Ma,” het hy gefluister

In sy verwarring en uitputting kon hy skaars my naam uitkry, maar ons mamas is ingeskakel in die hoor van ons kinder se stemme soos geen ander.

Hy het nie die woorde vir sy behoefte dadelik gehad nie, maar hy het nie nodig gehad nie. In daardie oomblik – meer as enigiets – het hy net nodig gehad om te weet dat hy ‘n veilige plek het om na te gaan. Hy het bevestiging nodig gehad sonder voorwaarde, skuld, of prestasie, hy kan altyd na my toe hardloop en rus vind.

Alhoewel ek nie meer babas in hierdie huis het nie, leer ek dat selfs die langer as ek moet weet dat ek naby is; dat hulle kan struikel met die trappies af en deur die lewe op enige dag en enige tyd gaan, en dat ek hulle sal verwelkom met ope arms.

Dit is regte die definiese van ‘n moeder se hart, is dit nie?

Hy het my naam geroep, en ek het na hom toe gehardloop.

En voor enige een van ons nog ‘n woord kon sê, het hy in my arms geval en sug van verligting gegee, want het geweet hy word vasgehou.

WK6D1 Maandag

Kind van God, het jy vergeet dat jy toegaan het tot jou hemelse Vader in ‘n meer groter manier?

“God het ons dan nou vrygespreek deurdat ons glo. Daarom is daar nou vrede tussen ons en God deur ons Here Jesus Christus. Deur Hom het ons in die geloof ook die vrye toegang verkry tot hierdie genade waarin ons nou vasstaan. En ons verheug ons ook in die hoop om deel te hê aan die heerlikheid van God.” Romeine 5:1-2

Ons is deur geloof geregverdig. Die woord ” geregverdig ” in Grieks beteken ‘n eenmaal vir al transaksie. Dit beteken dat as ‘n kind van die Allerhoogste kan jy in die arms van jou Vader val op enige dag en enige tyd sonder voorwaarde, skuld, of prestasie wetende dat julle deur Christus  onskuldig verklaar is deur die Een wat in jou plek gesterf het.  Vir eens en vir altyd julle ouens… O, laat die omvang van hierdie genade diep inweek onder in ons harte .

Ons het vrede met God. Trippetone jy deur die lewe in vrees en wonder wanneer God dalk sy woede op jou gaan neer bring die oomblik dat jy struikel? Hoor dit dan vandag: “Die groot waarheid van die evangelie is nie die oomblik wanneer ons Christus omhels as ons Verlosser toe ons heeltemal verander het nie, maar eerder op daardie oomblik wanneer ons heeltemal vergewe was. En omdat ons vergewe is, het ons nou vrede met God -‘n vrede wat nooit weg geneem kan word nie. ” – Daniel Wallace

Ons het toegang tot hierdie genade. Hierdie genade kom nie van ‘n afgeleë plek of van ‘n onbereikbaar God nie. Dit word nie getwyfel of gekenmerk deur menslike onvolmaaktheid nie. O nee. As gevolg van Jesus kom hierdie genade van ‘n toeganklike God – ‘n barmhartige Vader wie se hart ingestel is om te hoor ons fluister sy naam en gereed is om ons te verwelkom met ope arms. Die onuitwisbare gawe van genade oorbrug die gaping wat ons eens van God geskei het en is nou ‘n plek waar ons voortdurend leef … en met vertroue kan staan ​​.

O suster, ons kan juig – en rus – in hierdie hoop. God is naby aan almal wat Hom roep; aan almal wat Hom roep in waarheid (Psalm 14 :18  .

Was jy al verward en uitgeput, gestruikel deur die lewe en huiwerig om te hardloop na die Vader in gebed?

Vandag – selfs as jy nog nie die woorde het – vind rus van hierdie moeë wêreld in jou Vader se arms. Hy wag, luister, en verlang om Sy genade en vrede in jou lewe uit te stort

En voordat enigeen van ons ‘n nog woord gesê, het ek in sy arms geval en ‘n sug van verligting gegee, want ek het geweet dat ek vasgehou word.

Hierdie is die definisie van ‘n Vader se hart…

By sy Voete

011816_1531_Onttrekomte3.jpg,

 

 

 

 

*Kom ons Praat: Neem jy voordel van jou volle toegan na God as ‘n dogter van die Koning wie geregverdig is deur geloof? Indien nie, wat staan ​​in jou pad?

Week 6: Video

Week Ses Uitdaging: In jou studie joernaal of op ‘n aparte vel papier, skryf ‘n gebed uit tot God, en dank Hom vir die toegang wat jy het na Hom deur Jesus.

Week 6: Leesplan

Leesplan Week 6

Week 6: Memoriseervers

Week 6

 

Advertisements

1 thought on “God Is Naby”

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s