Wanneer God Nee Sê

Banner Maandag

Week 7: Wanneer God Nee Sê

deur Angela |22 Feb 2016 

Maandag. Week 7

 Vandag se skrif is een wat baie na aan my hart is.

Dit is ‘n moeilike konsep om te verstaan… God antwoord gebede met ‘n “Nee”

Hoekom sou ‘n liefdevolle God nie vir sy kinders gee waarvoor hulle gevra het nie.?

Ons het laasweek gelees dat God vrygewig is en weet hoe om vir Sy kinders goeie gawes te gee (Matteus 7:9-11), maar met die eerste oogopslag lyk dit of hierdie skrifgedeelte hierdie waarheid weerspreek… of is dit?

Ons weet uit die Skrif dat God goed is (Psalm 107:1). Hy is liefde, en Sy weë is nie ons weë nie (Jesaja 55:8-9). Tog, sukkel baie van ons wanneer ons probeer verstaan ​​waarom God beweeg in een situasie en nie in ‘n ander nie. Waarom Hy besluit om haar te genees, maar nie vir my nie? Hoekom ‘n liefdevolle Vader “nee” sê aan Sy kinders wanneer hulle tot Hom roep, Hom smeek om ‘n sekere ” doring ” wat in hul lewe is weg te neem.

Wanneer ons kyk na al hierdie situasies met oë en harte gefokus op die hier en nou, is dit moeilik om te verstaan​​. Dit is hoekom ons, ons perspektief, ons “fokus” moet verander as jy mag.

Agter elke “nee” van God is iets GROTER wat Hy in stoor het vir Sy kinders.

Ja, God is vrygewig en ‘n ongelooflike Vader wat sy kinders oorvloedig voorsien met goeie gawes. Wanneer Hy kies om te antwoord met ‘n “nee”, moet ons vertrou dat God iets groter in stoor het vir ons lewens – iets wat ons nie kan verstaan ​​of dink nie- iets waarmee ons net moet loop deur geloof en gehoorsaamheid.

Ek ken ‘n ding of twee oor “dorings in my vlees” en God gesmeek … Hom vir JARE GESMEEK om dit te verwyder. Wanneer ek 2 Kor 12:7-10 lees, is my hart seer vir Paulus, en ek hou verband met sy pleit by God.

Ons is nie seker wat Paulus se doring was nie, maar wat ookal dit was, dit het sy bediening beinvloed.

Van sy perspektief, om te bid om hierdie “doring” te verwyder was ‘n goeie ding. Dit sou hom help om meer effektief te wees in bediening, in die bereiking van meer mense, in die preek van die evangelie … ” is dit nie ‘n goeie ding nie? ” Ek is seker hy het vir God dit gevra in sy gebede .

Tog was God se reaksie “Nee”

“Nee” omdat God  ‘n groter doel vir daardie “doring” gehad het.

As gevolg van Paulus se ” doring ” het ‘n man wie selfstandig was, afhanklik van God geword.

Deur Paulus se “doring “, het hy groter genade ontwikkel en die vermoë om te empatie met ander – vaardighede wat albei dringend nodig was om te help om lief te hê en die opbou van die liggaam van Christus. Deur middel van hierdie “doring”, het Paulus ‘n sterker karakter ontwikkel en ‘n egte nederigheid soos hy heelhartig God gedien het met die wete dat dit nie ek is nie maar “Christus wat deur my werk.” (Filppense 2:13)

En wat was die gevolg van God wat hierdie “doring” in Paulus se lewe toe gelaat het? Mense rondom hom was in staat om Jesus beter te sien deur Hom!

As gevolg van die doring, is God se krag in Paulus se lewe getoon!

Ahhh is dit nie die uiteindelike doel in ons almal se lewens nie? Vir diegene rondom ons, om ons nie te sien nie, maar om Jesus te sien ?

Vir Jesus te verhoog en vir ons te verminder.

Vir my is my “doring” my leer gestremdheid. Ek deel meer oor hierdie storie in my boek You are Loved (Jy is Geliefd) wat ek mede-ge-outeur het met Sally Clarkson, maar soos Paulus, verstaan ek ​​hoe dit voel om te smeek en pleit by God om ‘n “doring” van jou lewe te verwyder.

En ek verstaan die gevoel wat kom wanneer die antwoord “nee” is.

Vir jare kon ek nie verstaan ​​waarom God sou toelaat dat ek leergestremdheid sou hê nie. Ek wou hom vaardig dien, maar ek het gebroke, beskadig en onbruikbaar gevoel.

Laat ek nou eerliks wees met jou, Ek het gans te veel jare gespandeer om daardie leuens te glo.

Niks kan verder van die waarheid wees nie.

Maak nie saak jou verlede en maak nie saak jou foute, wanneer jy jou lewe gee aan Jesus sê die Bybel vir ons dat die ou lewe is verby en ‘n nuwe lewe neem sy plek (2 Kor 5:17). God is ‘n kenner in die genesing van gebroke lewens en bring skoonheid van die as.

Jy is NOOIT te gebreek, beskadig of onbruikbaar vir God nie

Soos Paulus, het ek oor die jare geleer dat daar is ‘n groter doel in my “doring”. Alhoewel ek nog nie daarvan hou om dit te hê nie, het ek geleer om my “doring” te omhels, omdat dit eer gee aan my Vader soos vriende en die mense rondom my Hom sien groter werk in my lewe.

Ek weet sonder twyfel dat ek nie hierdie bediening sonder Hom kan bestuur nie. Elke oggend gaan ek op my knieë voor ek uit my slaapkamer gaan en smeek vir God om te werk deur my … te werk deur my swakhede. Ek is desperaat vir Hom en ek is niks sonder Hom nie. So al is ek swak, maak HY my sterk.

“My genade is vir jou genoeg. My krag kom juis tot volle werking wanneer jy swak is.” 2 Kor 12:9

So, wat is die gevolg van my swakheid? Dat ek werklik kan spog in die Here! Dit is God wat werk en bring enigiets goeds wat uit my lewe kom of uit hierdie bediening … dit is ALLES HY!

My lewe is vir Sy heerlikheid.

“Daarom is ek bly oor swakhede, beledigings, ontberings, vervolging en moeilikhede ter wille van Christus, want as ek swak is, is ek sterk” 2 Kor 12:10

So as God kies om my gebede te beantwoord met ‘n “nee” en “dorings” toelaat om te bly in my lewe, dan sal ek op Hom vertrou wetende dat Hy iets groter in stoor het .

Ek sal wag op die Here.

Kom ons praat: Wanneer het God jou gebed met ‘n “nee” geantwoord, en hoe het jy in jou verhouding met Hom gegroei as gevolg daarvan?

Love God Greatly (Lief God Grootliks)

012016_1648_OnsgebedeMa3.jpg

 

 

 

 

 

Week 7 Uitdaging:

Hierdie week lees ons oor die verskillende maniere hoe God ons gebede antwoord. Neem jou tyd hierdie week en skryf in jou Groei deur Gebed joernaal of enige ander joernaal, hoe God in jou lewe gewerk het na Hy een van jou gebede met ‘n “nee” geantwoord het… wat was die groter goed wat van Sy “nee” gekom het.

Week 7 Video

Week 7 Leesplan

Leesplan Week 7

Week 7 Memoriseervers

Week 7

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s