Bid Jy Tot ‘n Vrygewige God?

Banner Vrydag

Bid Jy Tot ‘n Vrygewige God?

deur Jen Thorn |26 Feb 2016

Vrydag Week 7

Die nuwe jaar het nie begin soos ek dit beplan of gebid nie. Ons het baie siekte, onverwagte tandheelkundige prosedures, siek troeteldiere, en ‘n minibus wat begin het om problem te gee, gehad. Terwyl stygende rekeningl frustrerend was – en beslis nie waarvoor ek gebid het nie – het God voorsien. Ons was almal weer gesond en ons minibus het weer gery vir een week. Toe sterf dit heeltemal en daar was geen manier dat dit sou regkom nie. Ons het toe op die oue einde ‘n nuwe kar gekoop en het al die geld wat ons die week tevore in die ou een gesit, verloor. Nie lank daarna het ‘n kragonderbreking ons droër uitgebrand, en soos ek hier sit en tik lê een van my kinders met ‘n hoes en die ander met ‘n maagaandoening.

Dit is taamlik ‘n verleentheid, dat in die skema van dinge, sulke onbeduidende sake veroorsaak dat ek sukkel. Ek het geworstel met hoe God my gebed geantwoord het, en ek het gesukkel om die vrygewigheid van God te sien, selfs al was daar ‘n nuwe voertuig in ons oprit. Dit het gevoel asof God geneem het in plaas van om te gee. Ek is baie bewus gemaak van hoe klein my geloof werklik is.

Soos ek op hierdie verse gemediteer het, het God my werklik oortuig. Hoeveel kere het ek ‘n gebed gebid en nie geglo dat God sal optree of voorsien nie? Hoeveel gebede het ek gebid sonder geloof? En hoe dikwels het ek gebrom, gekla en gestres in plaas van bid? Wat van u?

Het jy geweet dat ons God se vrygewigheid bevraag teken wanneer ons kwaad word vir Sy voorsienigheid, of wanneer ons kla oor wat ons het of nie het nie? Ons twyfel God se vrygewigheid teenoor ons wanneer ons nie vertrou dat Hy sal sorg vir ons, of wanneer ons bid sonder om te glo Hy sal moeite doen om ons te beantwoord. Ons neem God se vrygewigheid as vanselfsprekend wanneer ons ‘n gesindheid van geregtigdheid het, asof God ons iets skuld. En ons noem God ‘n leuenaar wanneer ons gebed heeltemal verwaarloos, want ons glo dit nie sal nie enigiets goed doen nie.

As ons die tyd neem om te ondersoek wie ons in die lig van wie God is, sal ons ‘n vrygewigheid sien wat ons asem moet wegneem.

In ons redding

Jesus het elke enkele een van ons sondes op Homself geneem en die boete betaal wat ons moes betaal het en toe al Sy geregtigheid gekrediteer aan ons as ons eie. Dit is regverdiging en dit is wonderlik. Christus het vir ons ‘n plek in God se koninkryk verseker en ‘n toekoms van onuitspreeklike blydskap. Watter woord is daar wat iets beter beskryf as ongeloflik?

Hoe meer ons die sondigheid van sonde en die grootheid van God verstaan, hoe meer ongelooflik sal ons gawe van verlossing word. Ons huidige sorge sal baie meer onbelangrik lyk en die vrygewigheid van God sal vir ons duidelik word.

In ons Daaglikse lewe

Sodra ons die omvang van die gawe van verlossing wat ons in Jesus het, verstaan sal ons sien dat ALLES wat ons het, is genade op genade. Die Skrif vertel ons dat elke goeie gawe in ons lewens kom van God. Alles insluitende slaap, kos, vriende, elke goeie materiaal besitting, kleur, smaak, gesondheid, familie, ontspanning, die genot van die goeie dinge wat ons het, en soveel meer.  Al te dikwels luister ons na die woorde van die wêreld wat ons vertel dat ons verdien alles wat ons het en meer. Daarom misluk ons om die vrygewigheid van God te sien in ons lewens .

In Gebed

Konings, leiers en bekendes is ontoeganglik. Maar die Almagtige God, die Skepper van hemel en aarde en onderhouer van alle lewe, is toeganklik en beskikbaar. Die feit dat ons by die Een wat almagtig is kan kom met al ons gedagtes en behoeftes, klagtes en stryd wys vir ons ‘n vrygewige God. Die waarheid dat ons sonde ons nie meer verbied van Sy teenwoordigheid behoort ons bly te maak.

Hier is die goeie nuus: God sal nooit goeie dinge van julle weerhou indien dit nie volgens Sy volmaakte wil is nie. Dit sluit in die huwelik, kinders, gesondheid, materiële besittings of enigiets anders wat jy kan aan dink.

God sal nooit “nee” sê bloot omdat Hy nie lus voel om jou gebede te beantwoord nie. Hy is nie lui, lelik, wreed, of onvriendelik nie. Hy is beslis nie suinig nie. As Hy “nee” sê is dit vir ‘n goeie rede. As Hy “nee” sê is dit vir jou beswil. Glo jy dit?

“As julle wat sleg is, dan weet om vir julle kinders goeie dinge te gee, hoeveel te meer sal julle Vader wat in die hemel is, goeie gawes gee aan dié wat dit van Hom vra?”  Matteus 7:11

Terwyl God lief is om Sy kinders op hierdie aarde te seën, is Hy baie meer bekommerd oor ons gelykvormig aan die beeld van Christus. Hierdie aarde sal verdwyn saam met alles wat daarin is, maar ons siele sal vir ewig lewe. God is in die proses om ons reg te maak vir ‘n nuwe wêreld  en Hy sal ons alles wat ons nodig het gee om ons gereed te maak.

Kyl na Jesus,

010816_1413_nInleidingt3.png

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s