Aardse Wysheid Teenoor Goddelike Wysheid

 

Banner Woensdag

Deur Terria | Maart 23, 2016

Woensdag Aardse Wysheid Teenoor Goddelike Wysheid

Prediker 1:17 Ek het my daarop toegelê om te verstaan wat wysheid en kennis is, en wat dit is om ‘n gebrek aan wysheid en kennis te hê. Ek het vasgestel: ook dit is ‘n gejaag na wind.

Ons het almal ‘n begeerte om wys te wees. Ons wil graag verstaan ​​hoe dinge werk, om in staat te  wees om vrae te beantwoord, om besluite te neem, en om te deel wat ons weet. Ons soek en speur wysheid en kennis van die dinge van hierdie wêreld, net soos Salomo gedoen het. Maar Salomo het ontdek dat wysheid ‘onder die son’, afgesien van God, hom onvervuld en ontevrede gelos.

In 1 Konings 3 leer ons dat Salomo God gevra het vir wysheid om Sy volk te heers. In plaas daarvan om vir materiële rykdom, troos, of plesier te vra, het Salomo begeer om God se Koninkryk uit te brei deur middel van wyse leierskap. Omdat God so tevrede was met Salomo se versoek, het Hy dit verleen en hom baie meer gegee. Salomo het sy koninklike heerskappy begin as die wysste man op aarde met groot rykdom en eer. Op ‘n sekere punt in sy lewe het Salomo begin om God se seëninge meer as Godself lief te hê. Sy lewe het begin sentreer rondom sy rykdom, plesier, en aanbidding. Hy het sy aardse wysheid verhef bo Goddelike wysheid. Salomo het vergeet dat die wysheid van God ons elke behoefte antwoord en gee ons ware perspektief op die diepste vrae van die lewe.

Prediker 3:17 Maar die wysheid wat van Bo kom, is allereers sonder bybedoelings, en verder is dit vredeliewend, inskiklik, bedagsaam, vol medelye en goeie vrugte, onpartydig, opreg.

Aardse wysheid beroep op die sintuie en die emosies. In teenstelling hiermee, die wysheid wat van God kom weerspieël Hom. Terwyl aardse wysheid altyd vir jou sê om jou hart te volg, vertel goddelike wysheid ons in Jeremia 17:9 dat die hart is bedrieglik bo alle dinge. Terwyl aardse wysheid sê om te sien is om te glo, vertel goddelike wysheid ons in Johannes 20:29 dat salig is die wat nog nie gesien het nie en tog geglo het. Terwyl aardse wysheid sê julle moet jul eie familie en vriende liefhê, vertel goddelike wysheid ons in Mattheus 5:43-47 ons moet ook lief wees vir jou vyande en hulle seën  Terwyl aardse wysheid sê daar is baie maniere na God, vertel goddelike wysheid  ons in Handelinge 4:12 daar is net een manier na God, Jesus Christus .

Jakobus 1:5 As een van julle wysheid kortkom, moet hy dit van God bid, en Hy sal dit aan hom gee, want God gee aan almal sonder voorbehoud en sonder verwyt.

 God begeer om Sy goddelike wysheid aan Sy kinders te gee. Alle ander tipe van leer is waardevol maar beperk tensy gebou op die kennis van die Here self. Om God se wysheid te verkry, moet ons bid daarvoor, terwyl jy studeer en God se Woord uit leef. So baie afleidings in hierdie wêreld dreig om ons weg te trek van God. Ons word voortdurend gebombardeer deur standpunte, beelde, en ideale wat dié in die Bybel weerspreek. Dit is maklik om te vind dat ons harte wegdryf van God na die idees en geloofstelsels wat indrukwekkend en aantreklik klink. Gelowiges moet ywerig en standvastig bly in die soek na God en die behoud van sy wysheid in die voorpunt van ons gedagtes. Ons sal dalk teen die wysheid van die wêreld, die raad van ons welmenende familie en vriende moet staan​​, en veg teen ons eie selfsugtige begeertes, om uitsluitlik gelei te word deur God. God se wysheid gee ons fokus en rigting wanneer ons moet kies tussen wat goed lyk, wat goed voel, en wat goed is.

Kom ons praat : Word die wysheid wat jy deel en lewe meer van God of meer van hierdie wêreld weerspieël? In watter areas van jou lewe is jy geneig om te dwaal en en weg te dwaal van God se wysheid? Hoe kan ons bid vir jou soos jy probeer om God se wysheid toe te pas in jou lewe?

Document1

 

 

 

 

 

 

 

Terria is op ons LGG bemoediger en sosiale media span. Sy is ‘n enkelma van twee tienermeisies. Haar passie doel is om ‘n rewolusie te begin om enkel vroue te bemagtig om te gryp aan God se waarheid en daaraan te klou. Sy is lief om te praat, en is lief om te luister. Sy kan dikwels gevind word in lawaaierige gange van die hospitaal waar sy luister na mense se stories, en die lesse en liefde wat God uitgestort in haar lewe  te deel. Ten spyte van die chaotiese en slordig omstandighede van Terria se lewe, wys God Homself as sterk en liefdevolle. Die bewyse is duidelik – Hy lief hard.!

 

Het jy Maandag se blog pos gemis – klik hier

Advertisements

1 thought on “Aardse Wysheid Teenoor Goddelike Wysheid”

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s