Bly Standvastig

Deur Joy Forney| April 20, 2016

Banner.Woensdag

w5d3b

Bly Standvastig

Ek sal eerlik wees. Hierdie afgelope paar weke, eintlik maande, was regtig moeilik vir my. Ek het gesukkel om op God te vertrou in ‘n situasie in ons lewens.

Ek, om eerlik te wees, was taamlik ontsteld met Hom omdat Hy nie my omstandighede uitwerk in die manier ek gevoel het Hy mos. Ek het gedink Hy gaan dit uit werk in ‘n ander manier. En dit lyk nie of Hy dit gaan doen nie. En ja, ek is ‘n selfsugtige “brat” wat alles MY manier wil hê.

Ek sukkel om die groter prentjie te verstaan en om die betekenis van dit wat God besig is om in my lewe te doen, te verstaan. Maar selfs meer as dit, wanneer ek kan oorgee aan Sy wil, maak nie saak die uitkoms nie, is ek rustig. Ek is steeds in die proses.

En soos ek lees en dink aan vandag se verse, vind ek dat hulle my kry reg waar ek is, en miskien ook waar jy nou is?

” In die dag van voorspoed juig ” (dit is die deel wat ek veral maklik vind… geen groot stryd daar!).

“Maar” (uh oh. Hier kom die maar…)

” In die dag van onheil, oorweeg: Waarlik, God het die mens sowel as die ander aangestel, sodat die mens kan uitvind niks sal ná hom kom nie” (en daar is dit…) Prediker 7 .

Salomo praat van alles omhels dit wat God vir ons gegee het… die dae van voorspoed en die dae van groot stryd. Salomo het die regverdiges gesien ly (wat nie een van ons regtig wil aanvaar nie) en dit lyk asof die bose mense floreer.

Maar hier is die wonderlike ding … dit is nie regtig ons wat standvastig bly nie, dit is ons vertroue in HOM. Hy is die Een wat standvastig bly, maak nie saak van my mislukkings nie. My gevoelens kan orals wees. Ek kan kwaad wees vir God. Ek kan huil en pleit. Of op die ander kant, kan ek baie sterk wees voortgaan. Nie een van hierdie maak saak nie.

Wat belangrik is, is dat HY bly standvastig. HY verander nooit. HY is goed. HY is dit werd. Dit is waaroor hierdie verse praat. Ons kan vertrou op Hom en Sy goedheid, ongeag die omstandighede. Nee, is dit nie maklik nie, maar dit bring vrede en troos. Rus in dit vandag vriendin. Rus in die wete dat Hy hou al ons omstandighede in Sy hande. Ons kan vertrou dat Hy standvastig sal bly.

Wat van jou? Sukkel jy soos ek? Of miskien is jy in ‘n seisoen van vreugde? Kom ons gesels in die kommentaar oor vandag se verse en studie en kom ons sien hoe ons mekaar kan aanmoedig!

Met liefde Uit Uganda,

011516_1448_BidSonderOp3.jpg

 

 

Lewer kommentaar

