Gerhoorsaam aan Gesag God Se Manier

 Deur WhitneyD | April 25, 201Banner Maandagw6d1b

Gerhoorsaam aan Gesag God Se Manier

Wie het werklik wysheid? Wie kan verklaar wat gebeur? Wysheid maak ‘n mens vriendelik, dit verander ‘n strak gesig. Wat my betref: Gehoorsaam die bevel van die koning op grond van die eed van getrouheid voor God. Moenie voortvarend wees nie, moenie by ‘n swak saak staan nie, gee liewer pad voor die koning, want hy doen wat hy goed vind. Sy woord is wet; wie kan van hom rekenskap eis? Wie ‘n bevel gehoorsaam, beland nie in die moeilikheid nie. Wie wysheid het, weet wanneer en hoe hy moet handel. Elke ding het sy tyd en sy manier. Daar is baie gevare wat die mens bedreig. – Prediker 8:1-6

Ek is lief vir die sterk waarheid in vandag se YouVersion dagstukkie deur Terria :

Salomo skryf Prediker in ‘n poging om die betekenis van die lewe te ontdek. Gedurende sy leeftyd het Salomo groot rykdom, groot krag, uitgestrekte kennis en wysheid, groot prestasies, verskeie vroue en houvroue, en die vlugtige vreugde van plesier ervaar. Maar gekonfronteer met soveel afleiding, het hy stadig weg beweeg van God. Oomblik tot oomblik, dag tot dag, ervaring deur ervaring, wêreldse plesier deur wêreldse plesier, het hy ontdek dat niks op hierdie aarde sou hom tevredenheid bring nie. Salomo het ontdek dat niks en niemand behalwe God kan vrede of tevredenheid lewer aan sy leë siel nie. ‘n Lewe sonder God is nutteloos. ‘n Lewe sonder God is leegheid. ‘n Lewe sonder God is alles tevergeefs.

Spandeer enige tyd om die water koeler, om die tafel, of op sosiale media en jy sal gou uit vind dat om oor te gee aan diegene in gesag oor ons is dikwels nie ‘n verwelkom konsep nie.

Daar is geen twyfel dat God se Woord sê vir ons om aan diegene wat oor ons geplaas, te eer en oor te gee, maar wat van daardie tye wanneer onder gesag ons ook geroep word om met vrymoedigheid op te staan vir wat reg is? Vir seker is dit ‘n moeilike balans, maar God roep ons nooit om moeilike dinge te doen sonder om die wysheid en sterkte om die tak deur te volg nie. My gedagtes gaan dadelik na die boek van Ester, waar ons ‘n ding of twee kan leer uit hierdie onwaarskynlik skoonheidskoningin wat net die hart van die koning geroer het en die verloop van die geskiedenis verander deur die regte tyd en net die regte manier…  Kyk bietjie na DRIE maniere waarop ons kan leer uit Ester en hoe sy uitdagende gesag genader het:

1.Wees beskikbaar.  Wie weet, miskien is dit juis met die oog op ‘n tyd soos hierdie dat jy koningin geword het!” (Ester 4:14)

Soos Ester, het God elkeen van ons geplaas in ‘n spesifieke plek, in ‘n spesifieke tyd in geskiedenis, en in ‘n spesifieke invloedsfeer om ‘n katalisators te wees vir Sy doeleindes. Waar jy is en onder wie se gesag jy is, is geen ongeluk nie. Is jy op soek na God se wysheid en beskikbaar om gebruik te word deur God om die Waarheid te praat waar Hy jou geplaas het, of is jy in opstand en hoop dat met genoeg vertraging sal Hy aanbeweeg en iemand anders kies ? Miskien is dit die oomblik…

  1. Wees voorbereid. “Ester het toe vir Mordegai laat weet: 16“Gaan maak al die Jode wat in Susan is, bymekaar en vas ter wille van my. Julle moet drie dae, dag en nag, niks eet en drink nie. Ek en my kamerpersoneel sal ook vas. Daarna sal ek na die koning toe gaan, al is dit teen die wet. As ek moet omkom, moet ek maar omkom” (Ester 4:15-1) Ek is lieff vir die intensionaliteit Ester se tyd van voorbereiding .

Voordat sy kon dink om die koning te nader, spandeer Ester tyd om te vas en tyd in gebed en sy vra vir ‘n leër rondom haar om dieselfde te doen. Man, ek is lief vir dit. In ‘n wêreld wat ons verlei om te jaag en vorentoe te beweeg op ons eie krag, daag Ester ons uit om eers onsself voor te berei onder God se gesag: om Sy teenwoordigheid te betree, om bereid te wees om te wag op Sy tydsberekening, en om nederig ons behoefte op Sy bonatuurlike ingryping, te erken.

3.Wees gehoorsaam . “as die koning my goedgesind is, en as die koning dit goedvind om aan my wens te voldoen en my versoek toe te staan, kom dan môre saam met Haman na die maaltyd toe wat ek vir u sal berei. Dán sal ek my wens aan die koning bekend maak.” (Prediker 5:8)

Vir een of ander rede het dit Ester twee bankette geneem om haar versoek aan die koning oor te gee. Sy het haarself beskikbaar gestel,  sy het tyd geneem om voor te berei, maar iets oor die tydsberekening van die eerste banket was net nie heeltemal reg nie. Ester het geweet daar was ‘n groot belang op om die regte tyd op te tree en ‘n sekere manier wanneer die koning genader word. Hoeveel keer beplan ek my benadering net om te faal om te luister na die Gees se leiding in ‘n situasie waar Hy bereid is om op tree as ek net my wil vir Hom sal neerlê.? Waarskynlik te veel om te tel. Waarheen roep God  jou vandag om groter gehoorsaamheid te gee aan die gesag waaroor Hy jou geplaas het.

Daar is ‘n tyd en ‘n plek vir alles. Wanneer dit kom by die gehoorsaamheid aan diegene in gesag oor ons, kan ons óf bekend wees vir ons slegte gesindhede en konstante opposisie, of ons kan dit God se manier doen en bekend wees vir ons gehoorsaamheid en nederige weerspieëling van Christus .

Ek het nie nodig om jou te vertel watter een die helderderste sal skyn in die duisternis nie….

By sy Voete,

030416_1235_KomJulleSon3.jpg

 

 

 

 

Week 6 Uitdaging: Spandeer tyd elke dag hierdie week en  bid vir iemand in gesag oor jou. Bid vir geleenthede om beskikbaar te wees, voorbereid, en gehoorsaam om Christus te skyn soos jy nederig gehoorsaam is en Christus weërspieel aan die leierskap waaronder God jou geplaas het.

Week 6: Video

Week 6: Leesplan

Leesplan

 Week 6: Memoriseerverse

Memoriseer Vers

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s