Alles van My

Alles van My

Deur WhitneyD| Mei 4, 2016

Banner Woensdag

w7d3b

Ek het net “nee”  gesê vir nog ‘n media maal versoek deur my twee tieners hierdie week. Sedert dien voel dit asof ek deesdae baie “nee” sê, Ek sê regtig doelbewus “ja” wanneer ek kan.

Dit is hoekom ons ‘n rot as ‘n troeteldier het.  Heh .

Ek het hierdie “nee” antwoorde taamlik swaar die afgelope tyd geëvalueer omdat my reaksie moet ver dieper gaan as my begeerte om in beheer te wees of elke laaste detail van hulle lewens te beheer. Hierdie seuns van my wat manne word is besig om regmatig meer en meer onafhanklik te word, sodat hulle ten volle hul eie lewens en keuses in net ‘n paar jaar kan bestuur, het hulle meer van dit nodig. Hulle verdien meer as dit. So, ons breek dit af in hierdie gedeeltes en ek leer ‘n paar nuwe dinge oor myself in die proses (God doen altyd dit, jy weet).

 “Dooie vlieë laat salf stink en gis,’n bietjie dwaasheid doen meer kwaad as wat wysheid en eer goed doen.” Prediker 10:1

Ons sien dit al die tyd …

‘n Professionele atleet gee in tot die gedrang. ‘n Bediening leier met dekades van invloed val in ‘n oomblik van versoeking. ‘n Gerespekteerde vrou in die gemeenskap gee daardie tweede kyk na ‘n ander. ‘n Eerbare sakeman is onder die indruk dat net ‘n klein opoffering van integriteit nie sal opgemerk word  nie. Sowat, almal doen dit. En in ‘n oomblik van swakheid, verbeur hulle ‘n leeftyd van eer .

Maar dwaasheid is nie eksklusief tot die hoë profiel nie, en sy keuses is nie beperk tot die warm onderwerpe op die openbare plein  nie.

Dit gebeur met jou. Dit gebeur met my .

Dit is ‘n toegewende media keuse hier; n effense wysiging van die waarheid daar. Dit is ‘n harde woord gepraat in woede, ‘n gebedsversoek gedraai in ‘n geskinder, ‘n jaloerse hart vir wraak, ‘n toegewing ‘n bietjie te ver geneem. Dwaasheid ontbloot ons swakhede en openbaar ons trots en selfsugtige strewes. Dit besoedel ons beste pogings en laat ‘n voortslepende stank wat nie maklik vergeet kan word nie. En as dit ons enigiets leer, is dit, dat daar is geen manier waarop ons ‘n lewe van wysheid en eer op ons eie kan oproep nie.

Dit is hoekom Jesus gekom het.

” Ons onsself was eens onverstandig, ongehoorsaam,  verlei, slawe aan verskeie passies en plesier, ons dae gespandeer in boosheid en afguns, ander gehaat en mekaar gehaat. “Maar Wysheid homself het ons gered (Titus 3:3-5) . Slegs Jesus kan ons onverstandige hart neem en ons vrygemaak. Sodra ons besef dat die smal pad van wysheid is nie vir ons gevangenisstraf nie, maar eerder vir ons vryheid, hoef ons nie langer te reageer uit selfbehoud of verpligting aan ‘n lys van wettiese reëls nie. Ons volg hard na wysheid uit aanbidding vir ons Verlosser.

Luister, dit is dit : die liefde van my Verlosser verdien meer as net my halfhartige poging.

Dit diepte van liefde roep vir meer as net ‘n gepoleerde netjies verpakte buitekant,  maar eerder ‘n toewyding wat kan gevind word selfs in die mees verborge plekke.

Jesus het Sy alles gegee, en Hy is werd van alles van my.

” O, die breedte van die liefde van Christus ! Sal so ‘n liefde soos hierdie net die helfte van ons harte hê? Sal dit ‘n koue liefde in ruil hê ? Sal Jesus se wonderlike liefde en tere sorg met net moeg reaksie en vertraagde erkenning ontmoet word? My siel toon jou harp ‘na n blye lied van lof! Gaan na jou rus met blydskap want julle is nie ‘n eensame swerwer nie, maar ‘n geliefde kind, gekyk oor, versorg, voorsien, en verdedig deur jou Here .” – Spurgeon

Vader , dankie dat ek nie meer ‘n eensame swerwer is nie maar ‘n geliefde kind. Gee my ‘n wyse hart sodat ander die soet geur van Christus in my kan sien

Maar aan God die dank! Hy voer ons altyd saam in sy triomftog omdat ons een is met Christus. Deur ons versprei Hy die kennis van Christus oral soos ‘n aangename geur.

-2 Korinthiërs 2:14

*KOM ONS PRAAT: Hoe kan jy VANDAG dwaasheid ontsnap en wysheid kies sodat jou lewe ‘n soete aroma van Christus kan afgee. 

By Sy Voete,

030416_1235_KomJulleSon3.jpg

 

Lewer kommentaar

