Sonde – Die Rede Hoekom ons Vergifnis Nodig Het.

Sonde – Die Rede Hoekom ons Vergifnis Nodig Het.

deur Jen Thorn | September 5, 2016 | LGG Bybelstudie,|

Week 1 Maandag

s1d1

Welkom by ons Jy Is Vergewe studie!

Ek hoop julle is net so opgewonde en gereed om te leer soos ons is. Hierdie studie gaan ons op ‘n wilde rit neem.

Ons sal die swaar kettings van sonde en verdorwenheid ondersoek, asook die hoogtes van vergifnis, aanvaarding en vryheid.

Maar ons moet begin met die verstandig voordat ons by die vreugdevolle kan kom, so hierdie week sal ‘n swaar week wees. Ons moet begin met die rede waarom ons in die eerste plek vergifnis nodig het. Die meeste van ons weet dat dit is omdat ons vol sonde is.

Wat is sonde?

Sonde is iets wat teen die wil van God gaan. Dit is om te doen wat God verbied het of nie te doen wat God ons beveel het om te doen. In kort, sonde is die oortreding van die wet van God.

 Elkeen wat sonde doen, oortree die wet van God.

Sonde is immers oortreding van die wet van God. 1 Johannes 3:4

Sonde raak elke enkele deel van ons (Johannes 8:34). Dit raak ons gedagtes, ons harte (Jeremia 17:9), ons emosies, en ons geestelike toestand (Spreuke 21:10). Dit het ons siening van God en van onsself.

Dit is wat sommige teoloë noem ” totale verdorwenheid.”

Augustinus het gesê: ” Sonde is glo van die leuen dat jy self geskep is, self- afhanklik is, en self-onderhoudend is.

Die studie van sonde, ook bekend as “hamartiology”, is baie belangrik, want sonder ‘n behoorlike begrip van sonde sal ons nooit ten volle die diepte van Christus se opoffering of die ongelooflike vergifnis van God verstaan nie.

Sonde het so ‘n greep op die mensdom dat ons onsself nie kan bevry nie. Ons kan nie eens ware liefde vir God hê nie, want sonde het ons harte laat hard word en koud soos klip.

‘n hart van klip is die ergste hart. As dit was brons kan dit dalk gesmelt word in die oond, of dit kan gebuig word met die hamer. Maar ‘n hart van klip is sodanig dat slegs die arm van die Here dit kan breek en net die bloed van Christus kan dit versag! – Thomas Watson

Meeste vernietigend, het sonde – soos Jesaja ons vertel –  ‘n skeiding tussen ons en God veroorsaak, wat so groot is dat ons dit nie kan oorbrug nie.

Om sonde te verstaan is die eerste stap in die rigting van begrip van ons behoefte aan vergifnis.

Sonde het ‘n stewige houvas op ons, en as ons sonde nie in ons, trane van hartseer of ” ‘n gebroke hart ” produseer nie ( soos Dawid dit gestel het ) , dan sal die vergifnis wat ons deur Jesus het nie baie spesiaal wese nie en sal nie in ons ‘n “skree na die Here” soort van vreugde produseer nie.

Ons was een keer verlore met geen hoop van ons eie, maar die magtige en sagte hand van God het ons uit die modder en getrek (Psalm 40: 2) en ons op ‘n rots gesit wat Jesus is en ons ‘n nuwe hart gegee. (Esegiël 36:26). Dit is onverdiende barmhartigheid en oorweldigende genade. Dit is vergifnis

 “Be always greatly humbled by your remaining sin, and never think that you lie low enough for it, but yet don’t be at all discouraged or disheartened by it. Although we are exceedingly sinful, we have an advocate with the Father, Jesus Christ the righteous, the preciousness of whose blood, the merit of whose righteousness, and the greatness of whose love and faithfulness infinitely overtop the highest mountains of our sins.” – Jonathan Edwards

Kyk Na Jesus,

022916_1515_nGeestelike3.png

 

 

 

Kom ons praat: Van waar sluit u vandag by ons aan?

Week 1 Uitdaging :

Die leerstelling van sonde is ‘n swaar leerstelling maar ook ‘n baie praktiese een. Dit leer ons ‘n paar dinge, een van hulle is deernis. Ons is nie beter as enige iemand anders nie. Almal het gesondig en val kort van die heerlikheid van God en ons almal het die behoefte van God se genade nodig. Terwyl ons sonde, “sonde” moet noem , moet ons ook liefde, vriendelikheid, geduld en genade teenoor ander sondaars wat soos ons is, wys.

Kom ons bely enige veroordelende houding wat ons teenoor ander hou en vra dat God ons medelydende harte sal gee. Kyk na maniere waarop jy ander kan bemoedig deur hulle liefdevol te verwys na hul behoefte aan Jesus.

Week 1 Video:

Week 1 Leesplan:

Week 1 Leesplan

Week 1 Memoriseerverse:

Memoriseer Vers

 

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s