Hoe kan jy WEET dat jy is Vergewe?

Hoe kan jy WEET dat jy is Vergewe?

by WhitneyD | Okt 28, 2016

week-8-vrydag

dinsdag

Hoe kan jy WEET dat jy is Vergewe?

Hierdie laaste agt weke het gevlieg, en ek bid dat ons hierdie studie ‘n bietjie verwoest eindig, baie veranderd, en in volledige ontsag vir ons wonderlike God en Sy gawe van vergifnis.

Baie nagte is gespandeer om te bid en die skryf van hierdie boek (en dan nog bid, en Jesus smeek vir die woorde), en ons glo dat daar is geen beter tyd om te deel van God se Woord oor wat dit werklik beteken om vergewe te word.

Ons wou ‘n boek hê wat waar en rou was – een wat sou toelaat dat vroue weet dat hulle nie alleen is in die stryd van hierdie lewe nie. Die waarheid is, die span van vroue wat bygedra het tot hierdie boek het ‘n paar ernstige kwesbaarhede opgeoffer in die deel van hul stories. Hoekom sou hulle dit doen? Omdat Jesus waardig is. Ons gebed is dat deur hierdie bladsye sal jy verstom word oor Jesus en Sy genade – hetsy vir die eerste keer, of weer – en dat hierdie waarheid elkeen van ons so radikaal verander dat dit sal oorspoel in die seer wêreld rondom ons.

Maar miskien het jy hierdie bladsye gelees en jy bevragteken nog steeds of God jou werklik vergewe het.

Ons smeek julle – moenie nog ‘n dag wag om die liefde en vergifnis te omhels wat Jesus vir jou het nie.

Hoe kan jy dit doen?

Weet hierdie waarhede van God se Woord…

God het jou lief.

Selfs wanneer jy nie waardig voel en dit voel asof die wêreld teen jou gestapel is, God is lief vir jou – ja, jy – en Hy het jou geskape vir ‘n wonderlike doel.

God se Woord sê, “God het die wêreld so liefgehad dat Hy sy enigste Seun gegee het, sodat dié wat in Hom glo, nie verlore sal gaan nie maar die ewige lewe sal hê” (Johannes 3:16)

Ons sonde skei ons van God.

Ons is almal sondaars deur natuur en uit eie keuse, en as gevolg van hierdie is ons van God geskei, wie heilig is.

God se Woord sê, “Almal het gesondig, en het nie deel aan die heerlikheid van God nie,” (Romeine 3:23)

Jesus het gesterf sodat jy mag lewe hê.

Die gevolg van sonde is die dood, maar jou storie hoef nie daar te eindig nie! God se gratis geskenk van redding is beskikbaar vir ons, want Jesus het die straf vir ons sonde geneem toe Hy aan die kruis gesterf het.

God se Woord sê, “Die loon wat die sonde gee, is die dood; die genadegawe wat God gee, is die ewige lewe in Christus Jesus ons Here.” (Romeine 6:23); “Maar God bewys sy liefde vir ons juis hierin dat Christus vir ons gesterf het toe ons nog sondaars was.” (Romeine 5:8)

Jesus lewe!

Die Dood kon hom nie vashou nie, en drie dae nadat Sy liggaam neergelê was in die graf het Jesus opgestaan, en sonde en die dood vir ewig verslaan! Hy woon vandag in die hemel en berei voor ‘n plek in die ewigheid vir almal wat in Hom glo.

God se Woord sê, “In die huis van my Vader is daar baie woonplek. As dit nie so was nie, sou Ek nie vir julle gesê het Ek gaan om vir julle plek gereed te maak nie. En as Ek gegaan het en vir julle plek gereed gemaak het, kom Ek terug en sal julle na My toe neem, sodat julle ook kan wees waar Ek is.” (Johannes 14:2-3)

Ja, jy kan WEET dat jy is vergewe.

Aanvaar Jesus as die enigste weg tot saligheid …

Die aanvaarding van Jesus as jou Verlosser is nie oor wat jy kan doen nie, maar eerder oor om geloof te hê in wat Jesus reeds gedoen het. Dit neem die erkenning dat jy ‘n sondaar is, en glo dat Jesus vir jou sondes gesterf het, en vir vergifnis vra deur die plasing van jou volle vertroue in Jesus se werk aan die kruis namens jou.

God se Woord sê, “As jy met jou mond bely dat Jesus die Here is, en met jou hart glo dat God Hom uit die dood opgewek het, sal jy gered word. Met die hart glo ons, en ons word vrygespreek; en met die mond bely ons, en ons word gered.” (Romeine 10:9-10).

Prakties, hoe lyk dit? Met ‘n opregte hart, kan jy ‘n eenvoudige gebed soos hierdie bid:

God,

Ek weet dat ek ‘n sondaar is.

Ek wil nie nog ‘n dag leef sonder

om die liefde en vergifnis wat U vir my het

met ope arms aan te neem nie. Ek vra vir U vergifnis.

Ek glo dat U gesterf het vir my sondes

en opgestaan het uit die dood. Ek gee alles wat ek is oor,

en vra U om Here van my lewe te wees.

Help my om weg te draai van my sonde en U te volg.

Leer my om te weet wat dit beteken om

in vryheid te wandel soos ek onder U genade leef,

en help my om te groei in U weë

terwyl ek nastreef om U beter te ken.

Amen.

As jy nou net hierdie gebed gebid het (of iets soortgelyk in jou eie woorde), sal jy ons e-mail by info@lovegodgreatly.com? Ons sal jou graag wil help om te begin met hierdie opwindende reis as ‘n kind van God!

* Kom ons praat: Kom ons vier!! In die kommentaar hieronder, deel een manier hoe God se Woord  jou geraak het tydens ons Jy Is Vegewe studie …

By Sy voete

Whitney

 

 

 

 

Lewer kommentaar

