Uit Die Oogpunt Van Engele

 Uit Die Oogpunt Van Engele

deur WhitneyD |Des 21, 2016

week-4-woensdag

wk04d03

Ons sien engele altyd teenwoordig tydens Jesus se koms. Hierdie skeppings van God het die voorreg gehad om God van aangesig tot aangesig te sien in die Hemel. Engele word dwarsdeur die Bybel gesien om te berispe, inlig, bemoedig, lei, beskerm, en adviseer, maar hoofsaaklik lees ons van hulle aanbidding.

Lukas 2:13-14 Skielik was daar saam met die engel ‘n menigte engele uit die hemel wat God prys en sê: “Eer aan God in die hoogste hemel, en vrede op aarde vir die mense in wie Hy ‘n welbehae het!”

Soos engele die koms van die pasgebore Koning aankondig, prys die menigte van die hemelse leërskare God. Hulle getuig van God se plan vir die ewigheid … God word vlees

Die onsterflike raak die sterflike.

Die Heilige omhels die onheilige.

Die ontelbaar begryp die telbare.

Die Gees word vlees

Ek dink die engele moes verbaas en verstom gewees het om af te kyk na die aarde en die Here God Almagtige te sien gehul in vlees beperk met die kwesbaarheid en afhanklikheid van ‘n baba. Dan jaar later soos die engele God die Seun sien verwerp, verraai, bebloede, geslaan, en gekruisig, dink ek was hulle verstom en verward. Vir wat was dit alles? Was die plan foutief? Waar het dinge verkeerd gegaan?

Maar ek dink wanneer die engele hul oë van die gruwels op aarde afgehaal het, het hulle in die Hemel, God die Vader gesien, steeds op die troon, in al sy transendensie, hoë en verhewe, met groot en gedugte krag, oorkoepelende gesag, volmaakte heiligheid en geregtigheid, vol genade en liefde. Sy teenwoordigheid het veroorsaak dat die engele doen waarvoor hulle geskape is om te doen … voor Hom neer te val in lofprysing en aanbidding.

Uit die oogpunt van engele, is God steeds in beheer. God se planne is perfek. Die boodskappe en bemoediging wat hulle aan God se mense gelewer het was is nie vermors of onbelangrik nie. Die engele was in staat om te aanbid en God te vertrou, ongeag of Hy as ‘n baba in ‘n armoedige stabiele gelê het omring deur diere en of Hy in al Sy heerlikheid en glorie op Sy troon in die hemel sit.

Het ons, soos die engele, ‘n Gods oogpunt aangeneem of beleef ons lewe deur ‘n aardse oogpunt gesentreer rondom ons vyf sintuie?

‘n Gods oogpunt begin eers met aanbidding.

Aanbidding verhef ons van die verleiding en trek van hierdie self-gefokused wêreld wat ons verenig met God se heilige teenwoordigheid. Sodra ons met God ontmoet, raak ons hart so vol van die Hemel dat ons nie kan help nie, maar om Hom te reflekteer nie. Soos ons lees, studeer, en die belangrikste, Sy Woord toe te pas, ontwikkel ons Sy hart en Sy perspektief in ons omstandighede.

Nie ons, ook nie die engele, het die gedagte of die begrip van God gehad nie, maar ons kan steeds daagliks streef om God gewortel te hou as die middelpunt van ons lewe. Die engele in die Hemel spandeer tyd saam met God om te buig by sy voete. Hoewel hulle dalk nie die Goddelike konsep van “God in vlees” kon verstaan nie, het hulle nooit opgehou om Hom te aanbid nie.

Kan ons, soos die engele, voortgaan om God te aanbid selfs wanneer ons nie Sy plan verstaan nie, nie Sy plan begeer nie, of selfs geheel verskil met sy plan? 

Kersfees, vir baie, is ‘n wonderlike tyd van viering van die koms van Christus ons Koning. Maar vir ander, bring Kersfees gevoelens van angs en hartseer. Die pynlike stryd van familiële twis. Die las van finansiële druk. Die gesukkel met gesondheidskwessies. Hartseer herinneringe van verlore geliefdes.

Dit is moeilik om te aanbid wanneer jou hart vol is van die laste en bekommernis van hierdie wêreld. Tog, moet ons vashou aan die ware betekenis van die seisoen, want slegs in Jesus sal ons hoop en vreugde gevind word.

Wanneer ons met die harde werklikheid van verlies, hartseer, frustrasie, en teleurstellings gekonfronteer word……., hoe kan ons, ons perspektief skuif? Shhhh … stil jou hart en verstand. Luister aandagtig. Die lied van die engele word elke dag van ons lewens gesing in die Hemel. As ons, ons harte dissiplineer om die lof te hoor val uit die Hemel, sal ons ook kan vier in die teenwoordigheid van Jesus in al ons omstandighede.

In watter situasie mag God jou aanspoor om perspektief te verander en ‘n Gods oogpunt te ontwikkel?

In watter omstandighede sukkel jy om Jesus hierdie Kersfees te aanbid? Hoe kan ons vir jou bid?

Vrede en genade vir jou,

Document1

 

 

 

 

 

 

lgg-team-terria-racy

 

 

 

 

 

 

 

 

Terria dien op die LGG aanmoediging en soiale media spanne. Sy woon in Virginia met haar man. Sy is ‘n trotse ma van twee pragtige dogters op kollege. Haar passievolle doel is om ‘n generasie van jong vroue te laat ontvlam en te bekragtig om God se waarheid aan te gryp en daaraan vas te hou. Sy kan opgespoor word, hard aan die werk in besige hospitale, waar sy na haar pasiënte se verhale luister, terwyl sy die lesse en liefde wat God in haar lewe uitgestort het, deel. Ongeag van die somtyds chaotiese omstandighede van Terria se lewe, wys God Homself altyd as sterk en liefdevol.

 

 

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s