Ons Sal Wandel

Ons Sal Wandel

Deur Angela | Miga | May 17, 2019

“Elke nasie kan maar lewe in die naam van sy god, ons sal vir altyd in die Naam van die Here ons God lewe.” Miga 4: 5

Vandag se verse bied ongelooflik baie hoop vir diegene wat in die Naam van die HERE  wandel. Ons sien dat God ‘n beloofde toekoms vir sy mense bekend maak. Hierdie nuwe koninkryk sal bestaan ​​uit vrede en voorspoed – geen trane, pyn of dood nie. Daar sal nie meer oorlog, verlies of konflik tussen nasies en volke wees nie. God sal oppermagtig heers en sy volk sal baat vind by sy volmaakte geregtigheid en weë, ‘n weerspieëling van die karakter en aard van sy groot naam.

Baie glo dat hierdie tyd van vrede in die laaste dae sal wees, ‘n duisendjarige tydperk wanneer God op die aarde sal regeer en tussen sy mense sal woon. ‘n Wonderlike gedagte! Sy mense sal verteenwoordig word deur baie kulture, rasse en nasionaliteite, ‘n pragtige en kragtige gevolg van ons gehoorsaamheid om na die nasies te gaan en dissipels te maak.

Daar sal wêreldwye vrede wees. Die HERE sal ons sy weë leer en ons sal op sy paaie wandel.

Maar om in die Naam van die HERE te wandel, moet ons sy Naam ken. En om sy Naam te ken, moet ons nie net van God weet nie, maar Hom persoonlik en intiem ken.

Moenie nie die betekenis van God se naam onderskat nie. Die naam van God verteenwoordig Sy karakter en Sy natuur. Ons begin ​​Sy wese en Sy karakter verstaan wanneer ons deur Sy Woord ons intimiteit met Hom ontwikkel. Dit is die plek wat Hy Goddelik bepaal het om Homself te openbaar. Wanneer ons in die een ware God glo, kan ons met selfvertroue in sy weë wandel en op sy naam vertrou.

Die belofte van ‘n vreedsame nuwe wêreld is ‘n pragtige verwagting wat ons tot aksie moet aanroer, ons dapper en moedig maak, gewillig om te offer. God sal vernuwe, verlos en alles uiteindelik regmaak. Dit plaas al ons tydelike lyding in ‘n ewige perspektief.

Sal jy daartoe verbind om in die Woord te delf om God meer intiem te ken? Selfs wanneer ander bedieninge, kerke en individue op die oppervlak van heiligheid snorkel, sal jy dapper wees en dieper delf? Al die ander “gode” wat ons op die troon van ons harte plaas, sal ons faal – verhoudings, familie, sekuriteit, troos en sukses. Maar die God wat Jesus Christus uit die dode opgewek het, sal ons nooit verlaat, versaak of faal nie.

Vriendinne, soos Miga so mooi gesê het, ons God is die Here vir ewig en altyd. Jy weet dit. Jy het die waarheid in jou harte begrawe. Wat gaan jy daarmee doen?

Liewe God, U is meer as getrou. Dankie dat U alles reggemaak het en liefdevol toelaat dat U mense in voorspoed en vrede lewe. Ons verdien dit nie, maar ons is dankbaar dat U deur die Gees van Jesus Christus onder ons woon. U is ‘n goeie en liefdevolle Vader. Help ons om met selfvertroue in U beloftes te glo dat u in geregtigheid en waarheid sal regeer. Weerhou ons daarvan om na nuttelose afgode te draai vir tydelike tevredenheid en blydskap. Herinner ons elke dag aan u ewige naam. Ons het U lief. Amen.

 Alisha

 

 

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out /  Verander )

Google photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google. Log Out /  Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out /  Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out /  Verander )

Connecting to %s