Veg Vanuit Oorwinning, Nie Vir Oorwinning Nie

Veg Vanuit Oorwinning, Nie Vir Oorwinning Nie

Deur Angela | Junie 26, 2019 | Josua – Wandel In Oorwinning

Nog voor die stryd begin het, het God vir Josua gesê dat HY Jerigo aan Josua gaan oorlewer.

Ek weet ons hou nie daarvan om oor stryd en oorloë te praat nie. Die idee dat almal in vrede saamleef, klink ideaal. In die stad en op die snelweë sien mens baie keer ‘n plakker of twee op die karre se buffers wat sê: “lewe saam,” wat uitgespel is met simbole van verskeie gelowe en kultes.

Maar dit gaan nooit gebeur nie.

Totdat Jesus terugkeer en Sy oordeel oor die aarde bring, sal daar altyd oorloë en gevegte wees. So dit maak nie saak hoe baie ons wens ons in vrede saam kan leef nie, die waarheid is dat ons lewens, aan dié kant van die hemel, altyd met konflik besaai sal wees.

Vir baie van ons, is daar alreeds ‘n onsigbare oorlog wat teen ons woed. Die bose magte wat teen ons veg en ons probeer keer om nie ons identiteit in Christus te vind nie.

Ons word in Efesiërs 6:12 herinner:

“Ons stryd is nie teen vlees en bloed nie, maar teen elke mag en gesag, teen elke gees wat heers oor hierdie sondige wêreld, teen elke gees in die lug.”

Al is dit waar, moet ons nie mismoedig word of verslaan voel nie. Jesus het klaar die grootste stryd aan die kruis beveg en GEWEN! As gevolg van Christus, veg ons hierdie oorloë vanuit ‘n plek van oorwinning en nie vanuit ‘n nederlaag nie.

As meer Christene in ons land en oor die wêreld net hierdie waarheid hul eie wil maak.

In verse 2-6 van Josua 6 sien ons ‘n paar gedetailleerde opdragte wat God vir Josua gee.

Die eerste ding wat ek raaksien is dat God se manier van oorlog voer nie soos ons s’n is nie. God sê basies vir Josua om Jerigo aan te val met ‘n paar manne wat marsjeer, priesters wat trompette dra, die Ark van die Here, en uiteindelik op die laaste dag, al die mense wat skreeu.

En weet jy wat? Josua was gehoorsaam, ongeag van hoe vreemd God se militêre taktiek vir hom geklink het.

Hoekom? Want hy vertrou God. Hy weet God sal doen wat Hy gesê het.

God kom altyd Sy beloftes na.

Deur daardie vreemde militêre taktiek, word God se wonderlike krag vertoon aan ‘n bose nasie…en aan Sy eie kinders.

As Josua vir Jerigo aangeval het deur van konvensionele militêre wysheid gebruik te maak en dit was ‘n sukses, sou God se hand nie so duidelik sigbaar gewees het in die oorwinning nie, en sou Hy nie op dieselfde manier verheerlik word nie.

Die onkonvensionele militêre taktiek was nie net bedoel vir die bose nasie nie, maar ook vir God se eie kinders.

God doen vandag nog dieselfde vir ons deur sy Woord.

Wat sal ons dan sê van hierdie dinge? As God vir ons is, wie kan dan teen ons wees? Romeine 8:31

Vriendin, God is vir jou.

Dalk is jou stad van “Jerigo” in jou lewe om vir jou en die ongelowige wêreld om jou, te wys hoe almagtig God is.

Wees ‘n “Josua” en gehoorsaam God se Woord. Doen wat Hy sê en kyk hoe God die mure van “Jerigo” voor jou oë laat omval. Daar is geen situasie, geen pyn, geen sonde té groot vir God om te hanteer nie. Daar is geen probleem te groot vir Sy almagtige hande nie.

“Die muur van die stad sal dan inmekaar stort” (Josua 6:5) was God se belofte, en sy beloftes misluk nooit (21:45; 23:14). God se mense veg nie net vir oorwinning nie, maar vanuit oorwinnig, want die Here het klaar die stryd gewen. Reken op sy beloftes en wees gehoorsaam aan wat Hy vir jou sê om te doen en jy sal die oorwinning behaal.” – Warren Wiersbe

Hê God Groots Lief!

Advertisements

2 thoughts on “Veg Vanuit Oorwinning, Nie Vir Oorwinning Nie

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out /  Verander )

Google photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google. Log Out /  Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out /  Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out /  Verander )

Connecting to %s