Alle Sonde Het Nagevolge

Alle Sonde Het Nagevolge

Deur Jen | Junie 28, 2019 | Josua – Wandel In Oorwinning

Daar is gevolge vir alle keuses wat ons in die lewe maak, of dit groot of klein is. Een klein ondeurdagte besluit kan in ‘n oogwink ‘n hele familie verwoes of iemand se lewe red. Die keuse wat ons maak, mag dalk klein wees, maar dit kan baie groot gevolge hê. Dit is dieselfde met sonde. Ons sonde, groot en klein, het nagevolge wat kan sloer, somtyds vir ‘n leeftyd en selfs tot in ewigheid.

Sonde het nagevolge

Ons mense is geneig om twee kategorieë vir sonde te maak. Klein sondes en groot sondes. Die “nie-so-ernstige” sondes wat ons nie in verleentheid stel nie tot die hoogs-sensitiewe sondes waarvan ons hoop niemand ooit van uitvind nie.

Ons dink aan die klein sondes as minder ernstig. Die halwe waarheid, die lelike gedagte, die snedige opmerking. Miskien ook padwoede, frustrasie met ‘n kind of ons stille oordeel van andere voel vir ons na klein sondes omdat dit ons nie pla nie en ons nie dink aan hoe dit ons of ander affekteer nie. Maar hierdie “klein” misstappies is net so boos as die groot sondes. Hulle is net meer subtiel.

Die mense van Israel het nie gedink dit was so ‘n groot misstap om van die oorblyfsels van die oorlog vir hulself te hou nie. Watter skade kon dit nou doen? Maar om ongehoorsaam aan God te wees, is altyd ‘n groot sonde.

Alle sonde sal jou seermaak. Alle sonde sal vreet aan jou liefde vir God en jou liefde vir ander. Elke sonde sal veroorsaak dat jou vreugde agteruitwyk en jou gemoedsvrede versteur word.

Maar selfs al voel ons nie daardie effekte nie, die feit is dat alle sonde (groot en klein) in hoofsaak rebellie teen God is en ‘n geveg met Hom oor wie werklik Heer is in jou lewe.

God roep ons om ‘n heilige lewe te leef, om Hom te volg en ons te verheug in sy Woord, alles tot Sy eer. Daarom is sonde ‘n aanval op heiligheid, volmaaktheid en God Homself. Omdat God heilig is, kan Hy nie net sonde ignoreer nie. Dit sou nie regverdig wees nie Sonde moet gestraf word (Rom. 6:23) Dit laat ons met twee keuses. Of ons moet betaal vir ons sondes of iemand anders moet betaal in ons plek.

Sonde het ‘n oorwinnaar

Terwyl daar gevolge is vir alle sonde en God dit moet straf op een of ander manier om regverdig te bly soos dit Sy aard is, het God ‘n plan voorsien hieruit. Jesus Christus, die seun van God, het sonde en dood kom oorwin. Deur Sy dood aan die kruis, het Hy gewillig die straf op Hom geneem wat ons verdien het vir ons sondes. Deur Sy opstanding, het Hy die dood oorwin en die ewige lewe verkry vir almal wat glo.

As ons opkyk na Jesus, sal ons nie net die straf vryspring wat ons verdien vir ons rebellie nie, maar Hy sal ook daardie sondes en hulle gevolge neem en dit gebruik op ‘n manier wat vir ons goed is.

Asof dit nie genoeg is nie, deur ons geloof in Jesus, word ons ook versterk om versoekinge te weerstaan en weg te draai van die sonde af.

God het letterlik alles voorsien wat ons nodig het om gered te word en om heilig te lewe. Ons moet Hom net vertrou, veg teen die sonde en vol vertroue te wees dat ons, mettertyd, oorwinning sal smaak.

Kyk na Jesus,

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out /  Verander )

Google photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google. Log Out /  Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out /  Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out /  Verander )

Connecting to %s