Nie meer vervreemd nie

Nie meer vervreemd nie

Deur Lyli / 20 Maart 2020 / Opgestaan

Ten minste een maal ‘n week sal ‘n baie kwaai fronsende kleutergesiggie my in die oë kyk en sê:  “Jy is nie my beste maatjie nie!”  Die klein mannetjie hou nie daarvan wanneer hy nie sy sin kry nie en hy sal altyd sy misnoeë kliphard te kenne gee.  Ek leuen altyd vooroor en gee hom ‘n groot, sopnat soen op sy voorkop en sê vir hom: “Jy sal altyd my beste maatjie bly!”  Ouma se liefde vir Mr. Crabby Pants sal nooit ophou nie.  Of hy soet of sommer hardkoppig en opstandig is, ek sal hom altyd beskerm en seker maak dat hy in elke opsig versorg is.

Terwyl ek die evangelies lees en sien hoe Jesus voor Pilatus staan, weet ek dat Sy hele wese gefokus was op die vreugde wat vir Hom voorafbestem was (Heb. 12:2).  My Redder het die skande ignoreer en verkies om nie Sy beskuldigers te antwoord nie om ‘n sondaar soos ek, te red.

Jesus het my liefgehad toe ek nog hardkoppig vas was in sonde.

As ‘n lydende slaaf, het Hy slae verduur om my vry te stel.

Nederig het Hy die kruis gedra om my vry te koop van die hel.

Jesus het aangehou om my te soek, as sy eie.

Ek was eens ‘n vreemdeling en vyand van God, toebestem vir die hel, maar die bloed van Jesus het al die skeidsmure van sonde en skande afgebreek en weer vrede gebring.  My beste vriend het wreed in my plek gesterf aan die kruis.

Wat ‘n liefde het Hy nie vir ons nie!

Verlossing is gratis en heeltemal volmaak vir enige een wat Jesus wil ontvang en gered word.  Dit is hartseer, maar Judas het nooit sy sonde bely nie.  Ja, hy het berou gehad oor wat gebeur het, maar nooit ten volle sy wil aan Jesus onderwerp as sy verlosser nie.

Wanneer ons daarop aandring om dinge op ons eie manier te doen, sal ons altyd opeindig met leë, selfsugtige hande.  Jesus wil graag ons skande afstroop en ons bedek met sy genade.  Hy wil ons bekroon met sy deernis en ons bedek met Sy geregtigheid.  (Ps. 103:4:  2 Kor. 5:21)

Vriendin, jy is nie langer vervreemd nie.  Jy word omhels deur die onvoorwaardelike liefde van ‘n Vriend en Redder wat jou nooit uit sy hande sal laat glip nie.

Herinner jouself vandag aan hierdie waarheid:  “Deur Jesus, is ek met Hom versoen en staan voor Hom as heilig, sonder smet en onberispelik.”

Stop eers en lees die laaste sin weer stadig en hardop vir jouself.  Jy is nie die vrou wat jy eens was nie.  Jou Verlosser het jou ten volle versoen en herstel.

Wat behoort ons reaksie te wees op sy ongelooflike liefde vir ons?  Kol. 1 gee aan ons ‘n padkaart:

  • Ons kan ons harte volledig aan Hom gee. Paulus moedig ons aan: “Maar dan moet julle vas en sterk bly staan in die geloof.”
  • Ons kan ons denke hervorm na sy wil en sy Woord gehoorsaam. Eerder as om ons sondige natuur te wil soek, moet ons ons voorneem om ons nie “te laat losruk van die hoop wat in julle gewek is deur die evangelie wat julle gehoor het nie.”
  • Ons kan onselfsugtig dien as ambassadeurs van Sy versoening in hierdie sonde-deurdrengde wêreld. Elke dag is ons tussen mense wat nog vreemdelinge van God is. Dit is hartseer en ons werk as nederige dienaars van God is om die evangelie boodskap van hoop met hulle te deel.

Jesus is jou beste vriend.  Hou vol om die Goeie Nuus te verkondig dat Hy die Redder is wat elke mens nooi om Hom aan te neem en wat ons red van sonde.  Dit is net Jesus wat ons alles kan gee wat ons nodig het en ons beskerm teen die vyand wat ons wil vernietig.  Hy sal altyd hulle wat wegdraai van hulle sonde en sê:  “Jesus, ek glo,” omhels en aanneem.

Wie het jou nodig om hierdie week vir hulle te sê:  “Jesus het jou oneindig lief!”  Kyk hulle in die oë, glimlag en laat hulle weet dat Sy onvoorwaardelike liefde hulle nooit vervreemd en met leë hande sal laat nie.

 

Laat 'n boodskap

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out /  Verander )

Google photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google. Log Out /  Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out /  Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out /  Verander )

Connecting to %s