Sing Vir Die Here

Sing Vir Die Here

Crystal Stine

Ek hou van aanbiddingsmusiek. Sommige van my kragtigste oomblikke met God was tydens aanbidding, wanneer ek luister na die liggaam van Christus wat sy naam prys. Wanneer ek my oë toemaak en fokus op die woorde wat ek vir die Here sing, is ek meer bewus van die teenwoordigheid van die Heilige Gees.

God het my egter nie die vermoë gegee om mooi te sing nie. Ek is meer van ‘n “vrolike geraas” -aanbidder wat daarvan hou wanneer die volume van die musiek enigiets uitkanseller wat die mense om my kan ervaar. Dit was iets waaroor ek baie selfbewus was en ek sou terughou omdat ek nie wou hê dat iemand moet hoor hoe vals ek kan wees wanneer hulle probeer aanbid het nie. Ek weet nie wannneer dit gebeur het nie, maar iewers langs my reis met God het Hy my gewys dat ek aanbidding alles oor my gemaak het.

Ware aanbidding is pragtig as dit alles oor God gaan.

Toe ek my fokus verander van wat ek gedoen het en dit geplaas het op wie God is, het ek opgehou om bekommerd te wees oor wat ander mense sou dink. Ek het ook besef dat my dogter kyk en by my leer. Om haar stemmetjie te hoor aansluit – en die manier waarop dit my hart geraak het – het my laat verstaan, al was dit op ‘n klein manier, hoe God moet voel wanneer sy dogters Hom aanbid.

In ons Skrifgedeelte van vandag sien ons hoe Miriam, Aäron se suster en ‘n leier onder die volk, Moses se voorbeeld gevolg het en op sy loflied gereageer het met ‘n loflied van haar eie. Sy het die vroue in sang en dans gelei en die grootheid van God in die openbaar verklaar. Sy het die Rooi See oorgesteek. Sy het gesien wat God gedoen het en daar was geen ander reaksie vir ‘n vrou van geloof as om hardop die heerlikheid en majesteit van haar God te verkondig nie. Sy het wat sy gehad het en haar invloed  gebruik om ander vroue in aanbidding te lei.

Ons hoef nie perfekte stemme, verhoë om op te tree, ‘n spesiale titel of enigiets deftigs te hê om God te aanbid nie. Jy kan die vroue wat God in jou lewe geplaas het beïnvloed wanneer jy doelbewus verkondig wat Hy gedoen het, sy getrouheid onthou en ander aanmoedig om dieselfde te doen. Dink aan wie kyk en by jou leer. Vir hulle is jy ‘n aanbiddingsleier. Jy wys hulle wat dit beteken om God te eer en te verheerlik en leer hulle om hulle hele self, sonder skaamte of huiwering aan die voet van die kruis te bring.

Soos Miriam het jy ‘n sitplek in die voorste ry vir die groot werke wat God in jou lewe en die lewens van jou geliefdes doen. Sluit aan wannneer ander oor God se karakter en sy krag getuig. Wanneer ander lei en God met hul gawes eer, gebruik die gawes wat God vir jou gegee het om dieselfde te doen. Prys God nie net vir wat Hy gedoen het nie, maar wat Hy sal doen en mees belangrikste, vir wie Hy is.

Week 5 Uitdaging:

Wie in jou lewe het jy al gesien veg vir vreugde en loof God te midde van moeilike tye? Maak hierdie week ‘n punt daarvan om haar aan te moedig en te deel wat jy in haar lewe gesien het en hoe dit jou beїnvloed het.

Week 5 Leesplan:

Week 5 Memoriseervers:

Leave a Reply