Saamleef in Verhouding in ons Omvang van Invloed…. Hoekom het ons nie lief nie?


Een ding is duidelik

Did was nie oor haar nie

Luister, haar werk was nie fantasties nie. My kinders het haar geken as “die preztel lady” by ons plaaslike groothandel klub. Ek het haar geken as ‘n sagte siel, met vriendelike oë en ‘n vrygewig glimlag en wie hierdie moeë mamma elke keer nederig gedien het en getroos het agter die toonbank.

Twee sagte “pretzels” – geen botter – en ‘n bevrore YSIE verdeel deur vyf was my geestegesonde bederf een keer per week wanneer ek myself kon in praat om die reis te maak met so baie kleintjies. Ek sou al natgesweet gewees het teen die einde van dit alles, maar sonder versuim het sy ‘n risiko geneem omdat dit moeite werd was

Ek sal nooit ‘n besonder uitdagende week vergeet nie. Vier huilende kinders, knus saam in een klein karretjie, nie-so-geduldig wag ons vir ons beurt om te bestel. Teen die tyd dat ons voor in die lyn gekom het, het my oorvol trollie al ‘n verleentheid toneel geskep. Met gekneusde trots en diepe spyt omdat ek probeer het, kon ek nie eers my oe lig om hare te ontmoet nie. My stem het gebewe soos ek bestel het. Maar voordat ek kon klaar maak het sy my hand gegryp en teer gefluister ….. “Ek was al daar, moenie moed opgegee nie. Hy lei saggies die wie jong kinders het.

‘n uitgestrekte hand. ‘n Barmhartige hart. ‘n Bemoedigende woord

Sy hoef dit nie te gedoen het het.

Haar “werk” was om my daardie dag pretzels te dien. Die lyn was lank. My klomp was ‘n oorlas. Sy het ander dinge gehad om te doen. Maar van agter die nie-glansryke toonbank, het sy my gemors oor die hof gesien en sy het getalm. Sy het seker gemaak dat dit nie vir haar wins of troos was nie. Sy het die behoefte gesien, sy het oordeel weerstaan, en sy het die geleentheid gesien om lief te hê.

Toe die Fariseërs hoor dat Jesus die Sadduseërs die mond gesnoer het, het hulle bymekaargekom, en een van hulle, ‘n wetgeleerde, het Hom met ‘n vraag probeer vastrek. “Meneer,” vra hy, “wat is die grootste gebod in die wet?” Jesus antwoord hom: ” ‘Jy moet die Here jou God liefhê met jou hele hart en met jou hele siel’ en met jou hele verstand. Dit is die grootste en die eerste gebod. En die tweede, wat hiermee gelyk staan, is: ‘Jy moet jou naaste liefhê soos jouself.’ In hierdie twee gebooie is die hele wet en die profete saamgevat.” Matteus 22

Oorkant die straat. In wag kamers en konferensie kamers. In kruidenierswinkel se gange en op park bankies in jou dorp en myne.

Hoekom het ons nie lief nie?

Video https://www.youtube.com/watch?v=U65_IWmC7Rg

Die behoefte….

Mense is gebroke, verlore en moeg, en dra laste wat ons dikwels nie eers kan sien. Hulle oorleef net-net, sonder hoop, en is opsoek na meer as wat hierdie wêreld kan bied.

Ons natuurlike neiging …

O Vader, ons is so trots. Vinnig om te oordeel en aan te neem dat hulle verdien die put waarin hulle hulself bevind. Ons is so verset teen die ekstra werk. So in lief met onsself. So huiwerig om genade te verleen, selfs wanneer so baie genade aan ons verleen is.

Die geleentheid …

Weerstaan oordeel. Gee vrylik genade. Wees lief vir ons bure, selfs wanneer hulle ons nie eerste liefgehad het nie. Doen meer as net kerk toe gaan en praat oor Jesus en maak onsself gemaklik en wees werklik lief vir onsself, werklik goed. In plaas daarvan, sien en opper of en wees lief vir almal soos Jesus.

Hoekom het ons nie lief nie?

Miskien word ons afgelei deur ons selfone en kan nie gepla word. Miskien is ons te besig om te dien en onsself lief te hê. Miskien is ons toegedraai in debatte en agendas en so verlief met met praat oor al die dinge wat ons teen is. Of miskien het ons vergeet waar ons vandaan kom, en net hoe buitensporig God ons eerste liefgehad het

Oorkant die straat. In wag kamers en konferensie kamers. Af in die kruidenierswinkel se gange en op park bankies in jou dorp en myne. Wat sal gebeur as ons ‘n behoefte sien, gereg weerstaan en ‘n geleentheid erken om lief te hê?

En wat dan as ons eintlik dit gedoen het …

As goeie bedienaars van die veelvoudige genade van God moet elkeen, namate hy ‘n genadegawe ontvang het, die ander dien.

1 Petrus 4:10

By Sy voete,


* Kom ons praat: Sal jy met vrymoedigheid jouself verbind tot ons {Week 6} Uitdaging? Deel jou plan van aksie in die kommentaar hieronder sodat ons span, jou kan jy aan moedig en vir jou bid …

{Week 6} Uitdaging:  Dink aan iemand wat God in jou omvang van invloed geplaas het, wie praktiese help of bemoediging nodig het hierdie week. Skryf neer die besonderhede van hoe jy hulle kan lief hê deur jou opofferende diens aan hulle, en dan skeduleer ‘n spesifieke dag en tyd en volg deur met jou idee.

 Uitdaging

{Week 6} Leesplan:

Leesplan Week 6

{Week 6} Memoriseer Vers:

Memoriseer Week 6